Baptisia - ktos uprawia?

1. Data: 2002-10-15 12:10:21

Temat: Baptisia - ktos uprawia?
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

J.w.
Sadzonki sa w sprzedazy, podobno trwala, podobno niebieskie kwiaty.
Nie wiem, ktory gatunek, bo podaja tylko nazwe rodzajowa. Czy ktos z
grupowiczow przeeksperymentowal te rosline?
Moze Michal M. cos praktycznego podrzuci, bo to tak jego regiony jakby...
Pozdrowienia - Ewa Sz.

2. Data: 2002-10-15 13:37:24

Temat: Re: Baptisia - ktos uprawia?
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> wrote in message
8...
> [...]
> grupowiczow przeeksperymentowal te rosline?
> Moze Michal M. cos praktycznego podrzuci, bo to tak jego regiony jakby...

Nie znam tej rosliny. Zdaje sie, ze w naszych okolicach nie jest popularna.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2002-10-15 16:01:16

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> grupowiczow przeeksperymentowal te rosline?
> Moze Michal M. cos praktycznego podrzuci, bo to tak jego regiony

;-)))
http://images.google.com/images?num=100&hl=pl&ie=UTF
-8&oe=UTF-8&q=Baptisia
&sa=N&tab=wi
ale szczęka opada.
:-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

4. Data: 2002-10-16 05:44:52

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in news:aohe38$ne4$1@news.gazeta.pl:

> http://images.google.com/images?num=100&hl=pl&ie=UTF
-8&oe=UTF-8&q=Bapti
> sia &sa=N&tab=wi
> ale szczęka opada.

Ja juz przegooglowalam wszystko, co mi wyrzucilo. Tez mi sie podobala.
Chcialabym tylko wiedziec, czy w Polsce ktos juz to praktykowal - w sensie
Baptisie, nie googlowanie :-) - bo mnie korci, ale mroz idzie, zima za
pasem i inne takie.
Poczekam jeszcze z dzien i jak nikt sie nie ujawni, to kupie przezornie
jedna i poczekam, co z tego wyniknie :-)
Poza strata 2 zl 50 gr, a to da sie przezyc :-))
Pozdrowienia - Ewa Sz.

Kelskeyi
cedr - zabiegi na zime ...
winobluszcz