Baranina i co dalej

1. Data: 2003-07-14 21:37:29

Temat: Re: Odp: Baranina i co dalej
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Szanowna K.T. !
>Czy bylabys uprzejma podac przepis na w/w mieso w sosie mientowym ?
>Jest to podobno wyspiarski przysmak, i powiem szczerze ciekaw go bardzo
>jestem.
>pozdr.Alex

no dobrze, juz dobrze....
jagnecina jest, wedlug mnie, troche tlusta. ciotka mojego meza od
jakiegos czasu bawi sie w farmerowanie (lamy i jagnieta,
kontrastowo, jedne na welne, drugie na mieso) i mowi, ze jej
jagniecina jest chuda, ale w zasadzie tzw Spring lamb czyli
wiosenna jagneicina to dosc intensywnie karmione zwierzeta.

wziac kawal onego - np noge i upiec obkladajac rozmarynem
swiezym, tluszcz sie wytopi wiec nim pieczyste podlewac. piec
szybko a ostro niz zimniej i powolej ;))

pokroic w plastry i podawac z jarzynami z wody, podpieczonymi
ziemniakami (obgotowac, wrzucic do brytfanny z miesem, piec az
zlote).

sos mietowy - garsc miety swiezej (dowolny rodzaj miety) posiekac
bardzo drobno, porzadnie skropic jakims szlachetnym octem
(czerwony, z wina , wyglada z tym dosc paskudnie wiec
przezroczysty lepszy). lekko poslodzic i odrobine posolic,
odstawic do p[zregryzienia. lyzeczka sobie nalozyc na te plastry
miesa, jesc z apetytem
moze byc??

Van Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-07-15 08:55:19

Temat: Odp: Odp: Baranina i co dalej
Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w
wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:k...@4...com..
.
> [...]
> przezroczysty lepszy). lekko poslodzic i odrobine posolic,
> odstawic do p[zregryzienia. lyzeczka sobie nalozyc na te plastry

Z entuzjazmem ;-)))))
pozdr.Alex

1. Data: 2003-07-15 21:31:29

Temat: Re: Odp: Odp: Baranina i co dalej
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Z entuzjazmem ;-)))))
>pozdr.Alex

a chcialbys sloiczek sosu mietowego?? :))

Van Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-07-17 17:03:45

Temat: Odp: Odp: Odp: Baranina i co dalej
Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał:j...@4...com..
.
> a chcialbys sloiczek sosu mietowego?? :))
>
> Van Pierz
> K.T. - starannie opakowana

Moze byc nawet mala wanienka ;-))
pozdr.Alex

ja mysle tak
Czaplicka, cherokee, walkie-spamerki prk!
Czaplicka, cherokee, walkie-spamerki prk!
Kilka pytań !!!
to jeszcze czajnik