Bardziej przyziemnie

1. Data: 2001-11-29 17:06:50

Temat: Bardziej przyziemnie
Od: "WB" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy porady psychologa/psychiatry są luksusem w naszym kraju?
Raczej tak.Ilu przeciętniaków stać na regularne wizyty u dobrego doktorka?

Ja

1. Data: 2001-11-29 18:09:16

Temat: Odp: Bardziej przyziemnie
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Wydaje mi sie, ze to nie jest tylko kwestia pieniedzy, bo mozna pojsc do
psychologa, ktory przyjmuje w poradni finansowanej przez kasy chorych.
Oczywiscie wowczas, choc to zalezy od lekarza, porada nie bedzie taka jak
prywatnie, gdzie sie operuje zywa gotowka.
Niemniej jednak mysle, ze jest wiele nalecialosci i barier w naszym
spoleczenstwie, ktore nas nieco uprzedzaja przed wizyta u lekarza tej
specjalnosci. Czlowiek idacy do psychologa lub psychiatry jest od poczatku
postrzegany jako ten, ktorego trzeba unikac albo obserwowac uwazniej, gdyz
moze okazac sie chorym psychicznie, a takich sie unika juz calkowicie.

Pozdrawiam, Homer
Użytkownik WB <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9u5qqm$ans$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-11-29 18:23:05

Temat: Re: Bardziej przyziemnie
Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"WB"
> Czy porady psychologa/psychiatry są luksusem w naszym kraju?
> Raczej tak.Ilu przeciętniaków stać na regularne wizyty u dobrego
doktorka?

odpowiadam na pytanie drugie:
oni nie sa dla przeciętniaków tylko dla ludzi niezwyczjanych ;-)

a teraz na pierwsze:
sam nie wiem co o tym luksusie mysleć...
niby tak, bo ludzie sie zabijaja zeby sie dostac do dobrego fachowca,
(wystarczy spojrzec na zatłoczone poczekalnie), ale z drugiej stony to jest
własnie bardzo nieprzyjemne...

Marsel

1. Data: 2001-11-30 05:07:54

Od: "WB" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marsel <i...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9u5ufu$8b5$...@n...tpi.pl...
> "WB"
> doktorka?
>
> odpowiadam na pytanie drugie:
> oni nie sa dla przeciętniaków tylko dla ludzi niezwyczjanych ;-)

Wiem, wyskakujących przez okna i zabijających przechodniów na ulicach.

Ile kosztuje wizyta u takiego fachowca?

1. Data: 2001-11-30 05:22:38

Od: "WB" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Homer <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9u5tkn$omv$...@n...onet.pl...
> [...]
> Oczywiscie wowczas, choc to zalezy od lekarza, porada nie bedzie taka jak
> prywatnie, gdzie sie operuje zywa gotowka.

Wole wróżke.

> [...]
> postrzegany jako ten, ktorego trzeba unikac albo obserwowac uwazniej, gdyz
> moze okazac sie chorym psychicznie, a takich sie unika juz calkowicie.

niestety, rzeeźnicy są u nas bardziej popularni

1. Data: 2001-11-30 11:32:38

Od: "Wojtop" <w...@m...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Oczywiscie wowczas, choc to zalezy od lekarza, porada nie bedzie taka jak
> prywatnie, gdzie sie operuje zywa gotowka.

Psycholog nie jest lekarzem, a jeśli jakość jego porady zależy od tego, czy
przyjmuje kogoś na kasę chorych, czy prywatnie, to sam powinien się leczyć a
nie udawać, że leczy innych.

> [...]
> postrzegany jako ten, ktorego trzeba unikac albo obserwowac uwazniej, gdyz
> moze okazac sie chorym psychicznie, a takich sie unika juz calkowicie.

Masz rację, że tak często bywa, szczególnie wśród osób, które wymagają lec
zenia tylko nie chcą się do tego przyznać.

DW

Wirtualna miłość
EUTANAZJA
Lekkie psychiczne uzależnienie