Bardzo duzo nowych znamion po wakacjach

1. Data: 2004-01-20 15:56:30

Temat: Bardzo duzo nowych znamion po wakacjach
Od: "Lenny" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysylam to na forum jeszcze raz gdyz nie wiem czy poprzedni tytul byl stosowny.
Wszystkich urazonych bardzo przepraszam.

Mam spory problem, a przynajmniej wydaje mi sie ze mam (obym mial racje to
piszac). W te wakacje spedzilem sporo czasu na sloncu. Teraz obserwuje ze zgroza
jak powstaje mi coraz wiecej znamion, rozmaitch pieprzykow o roznej wielkosci i
zabarwieniu. W tej chwili jest ich naprawde sporo. Zawsze mialem ich duzo ale
jestem pewien ze ich liczba od wakacji podwoila sie. Szacuje ze np. na kazdej
rece jest ich ok 30 (liczac nawet te niedostrzegalne na pierwszy rzut oka), to
samo na nogach itd. Do jakiego lekarza w Krakowie mam sie z tym udac? Czy
rzeczywiscie moge sie spodziewac najgorszego?

PS. Znamiona powstaja rowniez w miejscach ktore na dzialanie promieni
slonecznych wystawiane byly bardzo malo (doslownie kilka razy po nie wiecej niz
jaie 30min).

dziekuje za pomoc!

Lenny

2. Data: 2004-01-20 18:29:01

Temat: Re: Bardzo duzo nowych znamion po wakacjach
Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!
Zgłoś się jak najszybciej do dermatologa i poczytaj
http://www.onkolink.pl/czerniak.html !!!

3. Data: 2004-01-20 21:04:58

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

idź do lekarza, najlepiej do onkologa (nie potrzebne skierowanie). niech
obejrzy, i w razie potrzeby usunie co trzeba.

Pomozcie
odprowadzanie wydzieliny:)
Zapalenie jądra
(nie wiem czy nie NTG) 1-kancerogen, 2-mięśnie ustalające
ziarnica złosliwa: do kogo w 3 City?? PILNE