oko+powieka=problem

1. Data: 2004-01-20 15:56:59

Temat: oko+powieka=problem
Od: "Wojciech" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Mam pytanie dotyczce oka.
Otoz zauwazylem ostatnio ze odciagajac dolna powieke lewego oka z jego lewej
strony tak troszke w glebi powieka jakby pociga mi za oko. Dotatkowo patrzac
okiem w gore oko pociga mi powieke ale tak w glebi.
Pytanie. Czy jest mozliwosc aby pwoieka jakos sama przykleila sie do oka?
Pozdrawiam Wojtek

2. Data: 2004-01-20 18:50:25

Temat: Re: oko+powieka=problem
Od: "Mosley Hicks" <m...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie. Czy jest mozliwosc aby pwoieka jakos sama przykleila sie do oka?

wyglada mi na to ze oko jest za suche i przez to ma za duze tarcie.

3. Data: 2004-01-20 19:21:24

Od: "Wojciech" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wyglada mi na to ze oko jest za suche i przez to ma za duze tarcie.

A czy to cos bardzo powaznego?

4. Data: 2004-01-20 20:01:42

Od: "Mosley Hicks" <m...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech" <1...@w...pl> napisał w wiadomości

> A czy to cos bardzo powaznego?

wpisz w google.pl "zespół suchego oka"

5. Data: 2004-01-20 20:07:18

Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

buk1dj$7p9$...@i...gazeta.pl,
Mosley Hicks <m...@g...NOSPAM.pl>:
> Użytkownik "Wojciech" <1...@w...pl> napisał w wiadomości

> wpisz w google.pl "zespół suchego oka"

Z calym szacunkiem dla Twojej wiedzy inżynierskiej - opisane "objawy" nie
pozwalają na zdiagnozowanie zespołu suchego oka.

--
Robert

6. Data: 2004-01-20 20:28:25

Od: "Wojciech" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> buk1dj$7p9$...@i...gazeta.pl,

> Z calym szacunkiem dla Twojej wiedzy inżynierskiej - opisane "objawy" nie
> pozwalają na zdiagnozowanie zespołu suchego oka.

Jutro tak czy siak ide do okulisty. Ale przy lewym kaciku oka (nie przy nosie)
mam leciutkie spuchniecie. I tam jakby powieka pociaga mi oko i przez to mam
jakas biala mgle.
W kacikach mam tez "spiochy". No i swedza mnie troche oczy. Sa przekrwione ale
raczej nie suche bo swieca mi sie mocno az rodzice sie pytli co mi jest. Swieca
tzn jakby cale we lzach byly.
Czy to mozliwe by powikeka pociagla mi oko i robily sie przez to takie biale
mgielki?
Pozdarwiam Wojciech

7. Data: 2004-01-20 20:44:45

Od: "Mosley Hicks" <m...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z calym szacunkiem dla Twojej wiedzy inżynierskiej - opisane "objawy" nie
> pozwalają na zdiagnozowanie zespołu suchego oka.

ale i nie wykluczaja.

8. Data: 2004-01-20 20:59:43

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z calym szacunkiem dla Twojej wiedzy inżynierskiej - opisane "objawy" nie
> pozwalają na zdiagnozowanie zespołu suchego oka.
>
> --
> Robert

dokladnie
casus

9. Data: 2004-01-20 21:11:10

Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1...@n...onet.pl,
Wojciech <1...@w...pl>:

> Jutro tak czy siak ide do okulisty.

Bardzo slusznie.

> [...]
> sie pytli co mi jest. Swieca tzn jakby cale we lzach byly.
> Czy to mozliwe by powikeka pociagla mi oko i robily sie przez to

Raczej na 100% nie jest to przyczyna mechaniczna - porozmawiaj z okulista.

--
Robert

10. Data: 2004-01-20 21:25:33

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mosley Hicks" <m...@g...NOSPAM.pl> napisał w wiadomości

> ale i nie wykluczaja.

podobnie jak nie wykluczaja mozliwego usuniecia galki ocznej. Moze jednak
spasujesz z okulistyka?

casus

Bardzo duzo nowych znamion po wakacjach
Pomozcie
odprowadzanie wydzieliny:)
Zapalenie jądra
(nie wiem czy nie NTG) 1-kancerogen, 2-mięśnie ustalające