Bardzo proszę o szybką pomoc!

1. Data: 2001-10-08 11:32:53

Temat: Bardzo proszę o szybką pomoc!
Od: "Przemek" <c...@d...alter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym się pilnie dowiedzieć co to za lek Eurespal i czy ma może
działanie przeciwzapalne zatok nosowych?
Jeszcz jedno - co to jest Vinlix (lub Virlix) i też jak może wpływać na
zatoki nosowe?

Z góry dziękuję za pomoc!

2. Data: 2001-10-08 12:33:40

Temat: Re: Bardzo proszę o szybką pomoc!
Od: Tomek <t...@t...biol.uni.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem na co ma pomagac EURESPAL, al ewiem ze rzygalem po nim jak mlody
kotek

Przemek wrote:

> Chcia?bym si? pilnie dowiedzieae co to za lek Eurespal i czy ma mo?e
> dzia?anie przeciwzapalne zatok nosowych?
> Jeszcz jedno - co to jest Vinlix (lub Virlix) i te? jak mo?e wp?ywaae na
> zatoki nosowe?
>
> Z góry dzi?kuj? za pomoc!

USG głowy dzidziusia
zawartośćwody w organiźmie
Historia azbestu
POGOTOWIE -skandaliczne zachowanie- Gdzie zlozyc skarge? (dlugie)
Badanie elektrofizjologiczne z ablacją RF