Bardzo ważne pytanie - dotyczy ginekologii.

1. Data: 2001-10-29 08:40:19

Temat: Bardzo ważne pytanie - dotyczy ginekologii.
Od: "hetmano" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie dotyczy ginekologii.
Otóż czy współżycie seksualne podczas trwania ciąży (3 miesiąc) może
spowodować powikłania. tzn, podrażnienia płodu - intensywne krwawienia.
Czy może to się przyczynić do utraty ciąży? Czy jest to jeszcze czymś innym
podyktowane: np. nadwrażliwość pochwy, krzepliwość krwi.

Ogromnie nutruje mnie ten problem, poniewaz po ostatnim współżyciu partnerka
w nocy bardzo krwawiła, czego dowodem były plamy zauważone nad ranem oraz
niewielkie krwawienie w ciągu dnia - nie odczuwa żadngo bólu.

2. Data: 2001-10-29 11:10:06

Temat: Re: Bardzo ważne pytanie - dotyczy ginekologii.
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Oct 2001, hetmano wrote:

> Ogromnie nutruje mnie ten problem, poniewaz po ostatnim współżyciu partnerka
> w nocy bardzo krwawiła, czego dowodem były plamy zauważone nad ranem oraz
> niewielkie krwawienie w ciągu dnia - nie odczuwa żadngo bólu.

powinna sie bezzwlocznie zglosic i poradzic ginekologa

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

3. Data: 2001-10-30 12:06:39

Od: piotr <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Oct 2001 12:10:06 +0100, Piotr Kasztelowicz

>powinna sie bezzwlocznie zglosic i poradzic ginekologa

a czy ktoś może odpowiedzieć do którego miesiąca współżycie jest
bezpieczne?

4. Data: 2001-10-30 12:33:02

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 30 Oct 2001, piotr wrote:

> a czy ktoś może odpowiedzieć do którego miesiąca współżycie jest
> bezpieczne?

zdaje sie, ze ten problem rozwiazuje sie indywidualnie dla kazdej
pary - tak wiec pytac nalezy zawsze swojego ginekologa

P.
----

5. Data: 2001-10-30 13:10:08

Od: "Mada" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a czy ktoś może odpowiedzieć do którego miesiąca współżycie jest
> bezpieczn

Sex w ciązy jest calkowicie bezpieczny jesli ciąża przebiega prawidlowo,
jezeli po sexie nie wystepuja objawy o jakich pisales + czeste i mocne
skurcze ( male bywaja, ale to normalne ) mozna go " uprawiac " przez caly
okres ciązy ( nalezy pamietac jednak , ze trzeba sie zabezpieczac przed
infekcjami, a pod koniec ciazy po to, by nie doprowadzic do szybszego
porodu- sperma rozluznia tzw czop sluzowy, ktory zamyka wejscie do macicy )
Gdy zauwazy sie nieprawidlowosci - NATYCHMIAST trzeba zglosic sie do lekarza
! On zawsze sluzy porada i rozwieje wszystkie watpliwosci.

pozdrawiam
Mada ( ktora miala rozne problemy i mase pytan do ginekologa przez cale 9
miesiecy :o)

6. Data: 2001-10-30 23:19:28

Od: "k" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotr" <p...@h...pl> napisał w wiadomości

> a czy ktoś może odpowiedzieć do którego miesiąca współżycie jest
> bezpieczne?

Gdzies czytalem taka wskazowke ze do 6 m-ca mozna bez problemu. Pozniej jest
mo mozliwe, ale kobieta powinna juz sie oszczedzac.

7. Data: 2001-11-01 20:27:07

Od: "Bozena" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj !!!
Pierwszy raz poroniłam w pierwszym miesiacu krwawiłam bez bolu , póżniej
jeszcze raz i po ty poroniłam, uważajcie !!!
Mój lekarz stwierdził jak byłam w ciaży żeby uważać na początku pierwszego
trymestru ciąży tzn. trzech miesiecy to jest ważny etap rozwoju dziecka a do
końca nie wiadomo jak nasz organizm zareaguje w tych miesiąca to zależy od
kobiety .Potem można do końca samego oczywiscie zależyć będzie od
samopoczucia kobiety.
W końcu urodziłam Konradka waga 4kilo i 5deko długość 65cm zdrowego
meżczyznę.
życzę pomyślności
pozdrowienia Bozia
Bozena1@poczta,fm

8. Data: 2001-11-07 14:26:56

Od: piotr <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 1 Nov 2001 21:27:07 +0100, "Bozena" <b...@i...pl> wrote:

> [...]
>samopoczucia kobiety.
>W końcu urodziłam Konradka waga 4kilo i 5deko długość 65cm zdrowego

no więc są rozbieżności w tym co mówicie i to znaczne. inni mówią, że
od 6 miesiąca definitywnie nie, a Ty piszesz, że po 3cim miesiącu
można i jednynym ograniczeniem jest samopoczucie kobiety.

rozwiązanie jest jedno. dać sobie spokój na 9 miesięcy i z głowy.

szkla kontaktowe
USG kolana w Warszawie?
urolog - wroclaw
solenie