Barlinek BKL

1. Data: 2008-07-04 10:19:00

Temat: Barlinek BKL
Od: "Prezes" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zastanawiam się nad kupnem deski barlinieckiej w wersji BKL.
Czyli mniejsza grupość - tylko 10mm, przebarwienia
no i to co najbardziej odstasza - brak gwarancji.
Za to kusząca jest cena bo już od ok. 50zł/m2,
i informacja że powłoka i dokładność wykonania
jest taka jak na deskach klasowych.

Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w używaniu takiej podłogi ?
Prosze dzielić sie wszelkimi przemyślaniami w tym temacie

pozdrawiam
Prezes

2. Data: 2008-07-04 14:07:13

Temat: Re: Barlinek BKL
Od: "elle" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

kupilismy deskę barlinecką - dąb 6 lat temu.
Nie będę się rozpisywać na temat materiałow- powiem krótko - nigdy więcej
nie kupię deski barlineckiej
Jest mało odporna na zarysowania , najlepiej gdyby była w całosci zakryta
dywanem ;)
Podsumowując - nie polecam

elle

3. Data: 2008-07-08 08:14:40

Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

elle pisze:

> Jest mało odporna na zarysowania , najlepiej gdyby była w całosci zakryta
> dywanem ;)
> Podsumowując - nie polecam

Żadne drewno nie jest odporne na zarysowania, co najwyżej na jasnym nie
są one tak widoczne jak na ciemnym. Jeśli ktoś decyduje się na naturalne
drewno, musi z góry założyć że będzie podatne na zarysowania. Nawet
najtwardsze gatunki drewna się rysują - wiem coś o tym, bo mam merbau i
psa...

Sebcio

soziale jobs im ausland Ernaehrungsberater Ernaehrungsberaterin karriere ausland jobboerse schweiz stellensuche jobboerse stellenangebote erzieher ausland + arbeitsamt arbeit im ausland
"mrówki"
Vaillant Mag
Mocowanie anteny satelitarnej
Raid przeciwko owadom.