Barszczyk + pasztecik z mieskiem

1. Data: 2003-03-14 06:56:43

Temat: Re: Barszczyk + pasztecik z mieskiem
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Mar 2003 20:11:51 GMT, "Art(Gruby)" <j...@p...net>
wrote:

>Uffff.....kamien z serca...
>;-))))
>

>Art(Gruby).
>
>Abyssus abyssum invocat.

musimy popracowac nad tym "czasami"....

Pierzu - ja tu tylko sprzatam
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-03-14 08:11:05

Temat: Re: Barszczyk + pasztecik z mieskiem [OT]
Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

> lamy podobno pluja ale nie wiem bo je widzialam tylko w zoo i sie nie
> zblizalam:))
E pluja malpy. Sam to sprawdzilem .. poddenerwowalem malpe .. to zaczela
pluc :))

pozdrawiam
AJA

1. Data: 2003-03-14 08:15:45

Temat: Re: Barszczyk hehehe
Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS. A żeby było w temacie to barszcz jest super na "drugi dzień", tylko po
> co paszteciki ;-)

A no bo bedac w delegacji w Tczewie w hotelowej restauracji zamowilem sobie
barszcz z pasztecikiem i ten pasztecik byl jakis taki nijaki. Pomyslalme
sobie ze zrobie wlasnej roboty pasztecik i barszcz :)
Za to u kuzynki mojej zony jak na weselu bylem jadlem paszteciki ktore
pewnie do konca zycia zapamietam .. takie byly pychoty. No ale przepisu nie
dostalem :(

A co do napojow wysokowydajnych to byly one faktycznie od 13:00 sprzedawane
... wczesniej jednak tez mozna ylo kupic tylko potrzeba bylo byc
"tyłojentem" lub "tyłowłazem" a w tamtych czasach takich bylo na pęczki.

Pozdrawiam
AJA

1. Data: 2003-03-14 20:03:22

Od: "Piotr Kosela" <p...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal
w wiadomosci news:48v27vkvmonqcnd23fb7fiiphlucnesimc@4ax.com...

> musimy popracowac nad tym "czasami"....

Oj tam odrazu "popracowac". Wystarczy poprosic ;-P

> Pierzu - ja tu tylko sprzatam

Aaaaaaa, tak popracowac
No to moze pomoge? Mam nowy odkurzacz - po staremu polsku -
elektroluks ;-)

PS.
Dzis piatek, tradycyjny filet z ryby, salatka z kiszonej kapusty
(bleeee, wiecej tam nie kupimy :(()) i ziemniaczki. Mimo wszystko bylo
pycha. Mniammmmm. ;-)
--
Pzdr
Pe Ka

1. Data: 2003-03-14 20:12:16

Od: "Piotr Kosela" <p...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl> napisał w
wiadomości news:b4s2rv$1eo$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
ktore
> pewnie do konca zycia zapamietam .. takie byly pychoty. No ale

Hmmm, tak z głupia frant mi przyszło dogłowy, że pasztecikami ktoś
nazywał krokiety, czyli naleśnik z farszem
mięsnym/kapuscianym/grzybowym podsmażony przed podaniem, najczęściej
panierowany w jaju i bułce tartej.
(Chodziło Ci o paszteciki drożdżowe, czy właśnie takie krokiety? Sam
się zaczynam gubić, a siedzę na modemie i nie mogę sprawdzić wątku
wstecz...)

> [...]
> ... wczesniej jednak tez mozna ylo kupic tylko potrzeba bylo byc
> "tyłojentem" lub "tyłowłazem" a w tamtych czasach takich bylo na

"Z tyłu sklepu" znaczy? Wielbiciel Pierwszego (późniejszego)
Listonosza PRL? ;-))))))

--
Pzdr
Pe Ka

1. Data: 2003-03-14 20:48:18

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Piotr Kosela" <p...@b...wp.pl>
[ciach]
Mam nowy odkurzacz - po staremu polsku -
> elektroluks ;-)

No prosze, ktos jeszcze pamieta jak sie nazywal kiedys ten poczciwy sprzet :-)))
Barbara

---

1. Data: 2003-03-15 06:40:48

Od: "Piotr Kosela" <p...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Barbara Czaplicka" <b...@i...com.pl> napisal w wiadomosci
.
> Mam nowy odkurzacz - po staremu polsku -

> No prosze, ktos jeszcze pamieta jak sie nazywal kiedys ten poczciwy
sprzet :-)))

A specjalnie napisalem po polsku, zeby nie byc posadzonym o lekrame
;-)

--
Pzdr
Pe Ka

1. Data: 2003-03-17 07:59:45

Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (Chodziło Ci o paszteciki drożdżowe, czy właśnie takie krokiety? Sam
> się zaczynam gubić, a siedzę na modemie i nie mogę sprawdzić wątku
Nie nie ... krokietow to ja nie lubie ... taki juz jestem podobnie z
nalesnikami ... jestem na nie dla nalesnikow ... mowilem o pasztecikach
ktore to do konca zycia zapamietam :)))

> pęczki.
>
> "Z tyłu sklepu" znaczy? Wielbiciel Pierwszego (późniejszego)
> Listonosza PRL? ;-))))))

Hehe jasne.
AJA

Do czego ziola prowansalskie?