Potrawa z dziecinstwa

1. Data: 2003-03-12 10:33:02

Temat: Potrawa z dziecinstwa
Od: Maria Urbanczyk <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam maly problem. Pamietam z dziecinstwa potrawe (ulubiona mojego taty),
niestety mama nie lubila jej robic, wiec jadlam ja tylko kilka razy jako
maly brzdac. No i teraz chcialabym ja zrobic ale jak? Pamietam, ze
skladala sie z kaszy, fasoli, chyba kielbasy albo miesa (albo i to i
to), mialo tez to chyba akcent pomidorowy. Nie wiem nawet, czy byla to
potrawa duszona czy pieczona. Acha, tata nazywal to "spolka" ("o" i "l"
z kreseczkami, ale nie wiem, czy to prawdziwa nazwa). Spotkal sie moze
ktos z czyms takim?
Z gory dziekuje za pomoc

Maria ze smakami