Co na trzydziestk

1. Data: 2003-03-12 06:22:06

Temat: Co na trzydziestk
Od: "Gocha" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich cieplutko

Poradzcie mi moi drodzy co byście zaserwowali na trzydziestkę, w wersji dla
znajomych i w wersji dla Rodziców??? Ja nie mam zielonego pojęcia!!!

Dzięki
Gocha

1. Data: 2003-03-12 08:36:04

Temat: Re: Co na trzydziestk
Od: "Kama" <k...@p...pakiet24.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
W gronie rodziców - na zimno: roladę z indyka pokrojoną w plastry, małe
galarty drobiowe, śledzie w oleju + jakieś sałatki warzywne, a na ciepło:
zrazy wołowe zawijane, albo kotlety schabowe zawijane z kapustą i grzybami
oraz serem żółtym, de voleille
Dla znajomych zrobiłabym jakieś zimne przystawki i jedno danie na ciepło np.
gyros z frytkami, albo shoarmę z chlebkami pita i frytkami albo knedla z
sosem.
I na pewno "danie" główne czyli tort z trzydziestoma świeczkami ;))))

Kama

Ps. Wszystkiego najlepszego :)))))

Tabasco
Urządzenie do Hot dogów - gdzie to kupić ???
jak uczynić lasagne spoistą?
ryż z jajkiem
ksztalcenie informatyczne