Urządzenie do Hot dogów - gdzie to kupić ???

1. Data: 2003-03-11 21:37:07

Temat: Urządzenie do Hot dogów - gdzie to kupić ???
Od: "Kri$" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, czy ktoś wie gdzie takie cudo można nabyć? Chodzi mi o podgrzewany
zaostrzony pręt na który nadziewa się bułkę, obok jest pojemnik (też
podgrzewany) w którym są parówki. Kiedyś widziałem to to w Carrefour ale jak
tam byłem ostatnio to ślad po tym zaginął.

PS jestem z Warszawy więc proszę o informację lokalną :-)
Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Kri$

1. Data: 2003-03-11 22:06:20

Temat: Re: Urządzenie do Hot dogów - gdzie to kupić ???
Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kri$" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
jak
> tam byłem ostatnio to ślad po tym zaginął.
>
> PS jestem z Warszawy więc proszę o informację lokalną :-)

Sellgros

Karol

1. Data: 2003-03-12 08:39:48

Od: "Piotr Kosela" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kri$ wrote:
> [...]
> to w Carrefour ale jak tam byłem ostatnio to ślad po tym zaginął.
>
> PS jestem z Warszawy więc proszę o informację lokalną :-)

Carrefour na Bródnie. Widziane w sobotę. Ceny, ani marki nie pamiętam

--
Pzdr
Pe Ka

1. Data: 2003-03-12 09:20:45

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Carrefour na Bródnie. Widziane w sobotę. Ceny, ani marki nie pamiętam

ostatnio widziałem w berlińskim Metro w promocji. Sprawdź w Makro, może
też mają.

Waldek

1. Data: 2003-03-13 15:45:15

Od: "syso" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jak
> tam byłem ostatnio to ślad po tym zaginął.

Ostatnio widzialam to na Allegro. :-)

Sylwia

jak uczynić lasagne spoistą?
ryż z jajkiem