Bateria "Blue Water" - ?

1. Data: 2005-08-04 10:59:57

Temat: Bateria "Blue Water" - ?
Od: "NOISY" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam zamiar kupic baterie zlewozmywakową firmy "Blue Water"
Czy ma ktos z Was jakies doswiadczenie ze sprzetem tej firmy?
Pozdrawiam
noisy

2. Data: 2005-08-05 06:07:30

Temat: Re: Bateria "Blue Water" - ?
Od: "NOISY" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Brak odzewu?
Czy to znaczy, ze nikt nie uzywa lub moze nawet nie zna tej firmy? Podobno
to produkcja USA.
Moze nie powinienem sie w ta firme ladowac? Daja co prawda 5 lat gwarancji,
kosztuje tez nie malo, ponad 400 zl.
Ale akurat ta konkretna podoba mi sie najbardziej. Ryzykowac?
Pozdrawiam
noisy

3. Data: 2005-08-05 08:15:39

Od: "keimak" <k...@U...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ja się interesowałem i uzyskałem odpowiedź że:
1. produkcja 'made in china'
2. nie jest to szczyt techniki ale jest warta swojej ceny

No więc kupiłem ale jeszcze nie uzywam. Podobała mi się wzorniczo i wyglada
solidnie.

pzdr,
Keimak

4. Data: 2005-08-16 09:19:30

Od: janoush <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

keimak napisał(a):
> [...]
> 2. nie jest to szczyt techniki ale jest warta swojej ceny
>
> No więc kupiłem ale jeszcze nie uzywam. Podobała mi się wzorniczo i wyglada

Na pudle od mojej jest napisane "Made in USA" chociaż nie znalazłem tej
firmy w interku.
Działa od sierpnia zeszłego roku. Bez żadnych problemów. Jest ładna,
dobrze się czyści,
Gwarancja faktycznie na 5 lat. Dużo tańsza od takich samych, innych firm.

Pozdrawiam
Janusz

Próbki płytek gratis!!!
Wiertarka - dawno nie było (?)