Beauty Milky

1. Data: 2005-09-01 17:04:31

Temat: Beauty Milky
Od: "Magdalena Pucia" <magda.list> szukaj wiadomości tego autora

Obeszłam pół Szczecina i w żadnej drogerii nie było ani jednego produktu z
tej nowej serii Bielendy Beauty Milky... Gdzieś to w ogóle sprzedają oprócz
sklepów internetowych (http://sklep.salonik.com.pl/sklep/)? Może w jakimś
markecie, tam akurat nie zajrzałam?

Magda-

1. Data: 2005-09-01 17:12:08

Temat: Re: Beauty Milky
Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Pucia" <magda.list> napisał w wiadomości
> Gdzieś to w ogóle sprzedają oprócz sklepów internetowych
> (http://sklep.salonik.com.pl/sklep/)? Może w jakimś markecie, tam akurat nie
> zajrzałam?

Ja kupiłam w Kauflandzie, ale był tam tylko jeden krem, ten śmietankowy,
nawilżający.

Kaśka

1. Data: 2005-09-01 17:19:35

Od: "Magdalena Pucia" <magda.list> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" napisała w wiadomości

> Użytkownik "Magdalena Pucia" napisała w wiadomości
>
> Ja kupiłam w Kauflandzie, ale był tam tylko jeden krem, ten śmietankowy,
> nawilżający.

Kauflandu u nas niet, zresztą szukam akurat musu do ciała i mleka do
kąpieli. Jak nie znajde, to kupię przez internet, tralala ;)

Magda- (a przy okazji parę innych rzeczy z tego sklepu, bo mają niezły
wybór)

1. Data: 2005-09-01 17:26:19

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kauflandu u nas niet, zresztą szukam akurat musu do ciała i mleka do kąpieli.
> Jak nie znajde, to kupię przez internet, tralala ;)

Daj znać jak przetestujesz, bo ja mam w planach całą serię i przyda się jakaś
opinia (najchętniej na "nie" ;> )
Kaśka

1. Data: 2005-09-01 17:32:53

Od: "Magdalena Pucia" <magda.list> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Magdalena Pucia" napisała w wiadomości
>
> Daj znać jak przetestujesz, bo ja mam w planach całą serię i przyda się
> jakaś opinia (najchętniej na "nie" ;> )

Hyhy ;) Nie omieszkam.
A czy w związku z tym ktoś mógłby mnie własnym przykładem zniechęcić do
zakupu brązującego kremu do ciała ze złocistym pyłem Eveline względnie do
nawilżająco-rozświetlającego kremu do ciała Beauty Creator Body Soraya?
Chodzi za mną coś takiego, żeby miało w sobie drobinki błyszczące, ale nie
za duże (kończy mi się Dove z jedwabiem) i żeby ewentualnie też brązowiło
człowieka.

Pozdrawiam
Magda-

1. Data: 2005-09-01 19:04:46

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ja kupiłam w Kauflandzie, ale był tam tylko jeden krem, ten śmietankowy,
> nawilżający.

Fajnie pachnie i nawilża? Już kupowalam na esentii ale się w ostatniej
chwili opanowałam (po wstępnym podliczeniu wszystkich zabawek) ;-)

Pozdr!
Ania

1. Data: 2005-09-01 20:23:52

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Fajnie pachnie i nawilża? Już kupowalam na esentii ale się w ostatniej chwili
> opanowałam (po wstępnym podliczeniu wszystkich zabawek) ;-)

Ha!
Pachnie ślicznie, waniliowym koktailem, a nawilża w taki dziwnty sposób, bo
twarz po nim jest sucha jakby nie było na niej kremu, ale taka jedwabista. Po
tygodniu używania bardzo poprawiła mi się cera - po prostu widać, że jest
zadowolona:)
Kaśka

1. Data: 2005-09-01 20:26:29

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> Daj znać jak przetestujesz, bo ja mam w planach całą serię i przyda się
> jakaś opinia (najchętniej na "nie" ;> )

No to ja mam opinie na "tak" dla ichniej maseczki za to, ze bardzo dobrze
nawilza (zwykle rano mam skore lekko sciagnieta na policzkach, pomimo
roznych cudownych mazidel, a w tym wypadku nastapila mila niespodzianka -
skora byla nadal pieknie nawilzona i ukojona :). Ponadto apetycznie pachnie
wanilia i biala czekolada, jesli ktos lubi oczywiscie. Jest nieco zbyt
leista, ale da sie przezyc, nie scieka z twarzy. Jedna saszetka starcza na 2
razy.

1. Data: 2005-09-02 12:32:21

Od: "Skakanka <praca>" <p...@a...email> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zefirka" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> roznych cudownych mazidel, a w tym wypadku nastapila mila niespodzianka -
> skora byla nadal pieknie nawilzona i ukojona :). Ponadto apetycznie

To mnie przekonalo. Jest jeszcze maseczka do rak i skicham sie ale upoluje
jedno i drugie.
O tym mleku w proszku czytalam na wizazu ze nie jest szczegolnie fajne, wiec
sobie odpuszcze.
BTW - gdzie kupilas ta maseczke?

Kaska
PS Sorry za fonty, a raczej ich brak

1. Data: 2005-09-02 16:04:34

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka <praca>" <p...@a...email> napisał w wiadomości

> [...]
> jedno i drugie.
> O tym mleku w proszku czytalam na wizazu ze nie jest szczegolnie fajne,

Tez mialam apetyt na cala serie (mmm ten zapach w jesienne wieczory...;),
ale wizaz mnie lekko zniechecil. Natomiast krem do rak i ten nawilzajacy do
twarzy tez chetnie bym wyprobowala.

> BTW - gdzie kupilas ta maseczke?

W malej drogerii na zoliborzu (wawa). Ostatnio tam bylam i juz wszystko
wymiotlo. Nigdzie indziej tych kometykow nie widzialam, cos kiepsko z
dystrybucja czy co...

Koniec kłopotów z przykrym zapachem stóp?
ślub i halka z kolem
krem nawilżający
Sposoby na siwe wlosy
[OT] Gdzie kupić dżinsy firmy Gin Tonic?