Begonia królewska więdnie

1. Data: 2005-08-06 18:44:07

Temat: Begonia królewska więdnie
Od: "hosss" <h...@p...USUN.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
proszę o pomoc. Moja begonia królewska więdnie :(.
Wiotczeją jej liście (to chyba lepsze słowo na określenie
tego co się z nią dzieje), najpierw od brzegów a później całe.
Nie zmieniają przy tym koloru, tracą po prostu sztywność.
Nie wiem co robię źle. Czy ktoś miał taki problem lub wie
co się z nią dzieje (na pewno nie brakuje jej wody).
Jak jej pomóc? Proszę o radę.
Szukałam w internecie i archiwum grupy ale
nie znalazłam niczego co odnosiłoby się do takich
objawów u begonii królewskiej.
Pozdrawiam
Aśka