Berodual,Budesonid

1. Data: 2003-04-23 19:40:17

Temat: Berodual,Budesonid
Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko:czy te leki wziewne pdoaje sie doraznie przy ataku dusznosci czy
jak juz sie poda to trzeba je stosowac przed kilka tygodni.Sa bardzo
podzielone zdania....

Magda

2. Data: 2003-04-23 21:19:03

Temat: Re: Berodual,Budesonid
Od: "PiterX" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@w...pl> napisał
> Mam pytanko:czy te leki wziewne pdoaje sie doraznie przy ataku dusznosci
czy
> jak juz sie poda to trzeba je stosowac przed kilka tygodni.Sa bardzo
> podzielone zdania....

Lekarzem nie jestem, ale leki te przyjmowalem w przeszlosci...

Budesonid - bralem regularnie, dwa razy dzieninie... przez dlugi okres
Berodual - poczatkowo przyjmowalem regularnie, pozniej zostal odstawiony,
lecz w przypadku ataku dusznosci mialem go przyjac doraznie...

--
Pozdr.
PiterX

3. Data: 2003-04-23 21:19:36

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PiterX" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Berodual - poczatkowo przyjmowalem regularnie, pozniej zostal odstawiony,
> lecz w przypadku ataku dusznosci mialem go przyjac doraznie...

Dziekuje.
Czy wyrosles z tych dusznosci?

Magda

4. Data: 2003-04-24 06:44:47

Od: "Tashunko" <l...@...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba wirtualnie znana, jako "Mrowka" napisała:

> Mam pytanko:czy te leki wziewne pdoaje sie doraznie przy ataku
> dusznosci czy jak juz sie poda to trzeba je stosowac przed kilka
> tygodni.Sa bardzo podzielone zdania....

Witaj:)
Mogę napisać wyłącznie to, co wiem na podstawie długiego leczenia moich
dzieciaczków wziewami i rozmów z naszymi lekarzami.
Berodual jest lekiem stosowanym przy dychawicy oskrzelowej w chorobach
górnych dróg oddechowych; Rozszerza też oskrzela, dlatego stosujemy go
w dwu przypadkach: doraźnie, jak dzieciaki mają nocny napad duszności i
systematycznie z innymi wziewami, jak są chore, na przykład przy zap.
oskrzeli, nadreaktywności oskrzeli, innych. Na początek podajemy
Berodual, kilka minut później drugi wziew: Budesonid, Floxitide - w
zależności od tego, którego delikwenta akurat leczymy:)

Budesonid stosowany jest również przy leczeniu astmy i przewlekłych
chorób oskrzeli ze zwężeniem dróg oddechowych. NIE NALEŻY stosować go
jednak w celu przerwania napadu duszności.
Budesonid podajemy zwykle dłużej, jeśli już go wstawiamy: ok. 10 - 14
dni i dłużej. Jeśli podajemy 3 dawki dziennie to stopniowo z nich
schodzimy: najpierw środkowa, potem poranna, na końcu nocna.

Mniej więcej tak wygląda to u nas.
--
Wiosenne pozdrowionka !
**********Tashunko**********

5. Data: 2003-04-24 08:11:39

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko" <l...@...o.pl> napisał w wiadomości

> Witaj:)
> Mogę napisać wyłącznie to, co wiem na podstawie długiego leczenia moich
> dzieciaczków wziewami i rozmów z naszymi lekarzami.
<ciach>

Bardzo dziekuje :-)

Magda

NOWOTWOR TARCZYCY (BRODAWKOWATY)
interpretacja wyniku tomografii komp. kręgosłupa
CZesc!Co moze powodowac permanentne zapalenie gardla ?(dlugie)
Biomechanika sportowa
Po co te czopki?