konflikt serologiczny

1. Data: 2003-04-23 20:03:39

Temat: konflikt serologiczny
Od: "OREU" <o...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

cześć!
mam pewną niewyjaśnioną kwestie dlatego zgłaszam sie o pomoc.
posiadam grupe krwi "A" RH - natomisat moja kobieta ma grupe"A1" RH+
teraz pytanie. czy jest możliwość powstania konfliktu serologicznego? jełśi
tak to jak duże jest prawdopodobieństwo?

z góry dziękuje za odpowiedzi

2. Data: 2003-04-23 22:14:42

Temat: Re: konflikt serologiczny
Od: "Magda" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konflikt serologiczny jest jeśli matka jest Rh- a dziecko Rh+.
W takim razie możesz być spokojny.

3. Data: 2003-04-24 18:57:36

Od: "Ela" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Konflikt serologiczny jest jeśli matka jest Rh- a dziecko Rh+.
> W takim razie możesz być spokojny.
> pozdrawiam

Może wystąpić też konflikt grup głównych, ale Wy macie oboje "A", więc
wszystko ok.

4. Data: 2003-05-02 11:43:42

Od: DrPajak <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magda napisał:

> Konflikt serologiczny jest jeśli matka jest Rh- a dziecko Rh+.
> W takim razie możesz być spokojny.
> pozdrawiam

Ja mam A RH+, moja zona A RH- a dziecko sie urodzilo i ma A RH+. Bylo
kilka badan podczas ciazy ale skonczylo sie bez zadnych problemow ;-)
Glowa do gory, Wszystko bedzie OK.

DrPajak

5. Data: 2003-05-02 11:49:33

Od: DrPajak <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik DrPajak napisał:

> Ja mam A RH+, moja zona A RH- a dziecko sie urodzilo i ma A RH+. Bylo
> kilka badan podczas ciazy ale skonczylo sie bez zadnych problemow ;-)
> Glowa do gory, Wszystko bedzie OK.
>
> DrPajak

A jeszcze jedno. Zaraz po urodzeniu zona dostala szczepionke po to zeby
nie bylo konfliktu przy drugim dziecku.

DrPajak

Berodual,Budesonid
NOWOTWOR TARCZYCY (BRODAWKOWATY)
interpretacja wyniku tomografii komp. kręgosłupa
CZesc!Co moze powodowac permanentne zapalenie gardla ?(dlugie)
Biomechanika sportowa