Bez tajemnic - Andrzej-Weronika - co dalej ?

31. Data: 2011-11-23 08:58:59

Temat: Re: Bez tajemnic - Andrzej-Weronika - co dalej ?
Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jak to nie będzie sprawdzał?! Masz odbiornik, to musisz go zarejestrować i
> płacić abonent. Nie stać Was na abonament?

A nie, nie, abonament to ja płacę, jak należy.
Chyba tak wolno robić, nawet jak się TV nie ma?

N.

32. Data: 2011-11-23 08:59:27

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał

> Nie rób wiochy i może rozejrzyj się chociaż za pudłem od telewizora.
> Zawsze będziesz mogła wtedy powiedzieć, że masz - nawet jeszcze
> nierozpakowany - ale nie używasz. Przecież nikt nie będzie sprawdzał.

A wiesz, że o tym nie pomyślałam.
Jednak grupy dyskusyjne są nieocenione :)

N.

33. Data: 2011-11-23 09:29:05

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 09:58, Nixe pisze:

> A nie, nie, abonament to ja płacę, jak należy.
> Chyba tak wolno robić, nawet jak się TV nie ma?

A, wiedziałem, po prostu wiedziałem, że na świecie jest ktoś,
kto płaci abonament za mój odbiornik :)

34. Data: 2011-11-23 10:09:56

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe pisze:
> "Paulinka" <p...@w...pl> napisał

> Mam, ale odbiera tylko Radio Z Twarzą :)

LOL

--

Paulinka

35. Data: 2011-11-23 10:11:58

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" <p...@w...pl> napisał

36. Data: 2011-11-23 17:41:21

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 09:58, było cicho i spokojnie, aż tu Nixe jak pierdolnie:

> A nie, nie, abonament to ja płacę, jak należy.
> Chyba tak wolno robić, nawet jak się TV nie ma?
>
> N.

Wobec tego cos podejrzanie tanio sie oddalas swojemu nasieniodawcy.
Choc biorac pod uwage twoja wartosc poznawcza to nie zdziwilbym sie, jak
jeszcze musialas doplacic do swoich walorow estetycznych.

37. Data: 2011-11-23 18:51:02

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 18:41, Lebowski pisze:

> Wobec tego cos podejrzanie tanio sie oddalas swojemu nasieniodawcy.
> Choc biorac pod uwage twoja wartosc poznawcza to nie zdziwilbym sie, jak
> jeszcze musialas doplacic do swoich walorow estetycznych.

No niestety, to był wręcz warunek konieczny, ale mam to rozłożone na
raty niskooprocentowane, więc nie jestem tak bardzo stratna.

N.

38. Data: 2011-11-23 18:53:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 09:22:58 +0100, Paulinka napisał(a):

> Jak to nie będzie sprawdzał?! Masz odbiornik, to musisz go zarejestrować
> i płacić abonent. Nie stać Was na abonament?

Pudło. Pudło.

39. Data: 2011-11-23 19:01:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 09:58:59 +0100, Nixe napisał(a):

> A nie, nie, abonament to ja płacę, jak należy.

A ja już nie płacę. Płaciłam 30 lat - starczy tej dotacji.

40. Data: 2011-11-23 19:01:44

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Pudło. Pudło.

A Ty nicka zmieniłaś na Nixe? Jakoś nie zarejestrowałam.

--

Paulinka

Pies na baby!
Hołd tuski.