"Wielka książka o aborcji".

1. Data: 2011-10-30 20:17:09

Temat: "Wielka książka o aborcji".
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powinni pozostawić to "dzieło" na półce dla młodzieży, powinni!
Dzieci powinny wreszcie dowiedzieć się w przystępny sposób, iż życie
to nie bajka - to, że się urodziły, to była TYLKO kwestia niepodjęcia
decyzji o mało istotnym zabiegu, do którego powinny mieć prawo w
przyszłości i one same względem własnego nie daj Boże potomstwa.
Bo dziecko to tylko taka mała komplikacja, jak wrzód na dupie do
wycięcia albo pasażer na gapę - jak wszystko fajnie, to jedzie, a jak
nie, to niech spada.
Tak, tego właśnie powinny się wreszcie dowiedzieć bachory!
:-/
http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103085,10544461,Protest_
internautow_przeciw_ksiazce_Szczuki__Empik.html

2. Data: 2011-10-30 20:24:12

Temat: Re: "Wielka książka o aborcji".
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Paź, 21:17, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> nie, to niech spada.
> Tak, tego właśnie powinny się wreszcie dowiedzieć bachory!

I polecam tę książkę jako świetny pomysł na prezent dla dziewczyny/
chłopaka, dla przyjaciółki/przyjaciela z okazji urodzin, na wieczór
panieński lub kawalerski, od przyjaciółki dla przyjaciółki, płeć męska
również niech się wzajemnie obdarza. Super sprawa!

3. Data: 2011-10-30 21:35:32

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Paź, 21:24, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> panieński lub kawalerski, od przyjaciółki dla przyjaciółki, płeć męska
> również niech się wzajemnie obdarza. Super sprawa!

wreszcie powiedzialas cos madrego. chociaz jak przypuszczam ksiazki
nie przeczytalas

4. Data: 2011-10-30 21:40:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Paź, 22:35, J-23 <k...@g...pl> wrote:

_internautow_przec...

> wreszcie powiedzialas cos madrego. chociaz jak przypuszczam ksiazki
> nie przeczytalas

Nie mam zamiaru.
Ale Ty przeczytaj ode mnie - wnuczkowi na dobranoc.
:->

5. Data: 2011-10-30 21:56:41

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-10-30 22:40, Ikselka wrote:
> Nie mam zamiaru. [...]

Abstrahując od zawartości tej książki (też nie czytałem i nie odczuwam
potrzeby) clue problemu zgrabnie podsumował Palikot na swoim blogu:
"[...] EMPIK uległ naciskom grupki fanatyków i wycofał tą książkę do
dział dla dorosłych. Tym samym wpisuje się w panującą w naszym
społeczeństwie *obłudę otaczając ą seksualność, którą istotą jest
nieracjonalna wiara w to, że jak zamkniemy oczy i zatkamy uszy to
problemy znikną lub same się rozwiążą.*"

Piotrek

6. Data: 2011-10-30 21:59:56

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-10-30 22:56, Piotrek wrote:
> [...]
> nieracjonalna wiara w to, że jak zamkniemy oczy i zatkamy uszy to
> problemy znikną lub same się rozwiążą.*"

Źródło: <http://palikot.blog.onet.pl/Duza-Ksiazka-o-aborcji,
2,ID438512981,n>

Piotrek

7. Data: 2011-10-30 22:01:15

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Paź, 22:40, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Nie mam zamiaru.
> Ale Ty przeczytaj ode mnie - wnuczkowi na dobranoc.
> :->

tak myslalem, ze nie przeczytalas
moj wnuczek juz od dawna sam sobie czyta ksiazki, i sam dobiera
lekture. jak bedzie chcial to sobie przeczyta te ksiazke

8. Data: 2011-10-30 22:12:13

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-30 22:56, Piotrek pisze:

> [...]
> nieracjonalna wiara w to, że jak zamkniemy oczy i zatkamy uszy to
> problemy znikną lub same się rozwiążą.*"

Hm, zupełnie przypadkiem natknęłam się na tę książkę w EMPiK-u,
przeglądając półkę w dziale dziecięcym w poszukiwaniu jakiejś książki
dla mojej ośmiolatki. Naprawdę stała ona w sąsiedztwie książek typu
"Kubuś Puchatek" czy coś w tym stylu. I szczerze mówiąc byłam lekko
skonsternowana, bo nie wiedziałam czy to jakaś pomyłka, czy głupi żart.
Przewertowałam ją tylko, więc co do zawartości się nie będę wypowiadać,
ja akurat trafiłam na fragmenty chyba o wizycie u ginekologa,
zabezpieczeniach itp. więc w sumie nie było w tym nic nadzwyczajnego,
ale mimo wszystko uważam, że książka powinna była trafić przynajmniej na
półkę dla młodzieży.

Ewa

9. Data: 2011-10-30 22:38:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Oct 2011 23:12:13 +0100, medea napisał(a):

> [...]
> ja akurat trafiłam na fragmenty chyba o wizycie u ginekologa,
> zabezpieczeniach itp. więc w sumie nie było w tym nic nadzwyczajnego,

Chyba jednak coś tam było, skoro coś Cię skonsternowało?

> ale mimo wszystko uważam, że książka powinna była trafić przynajmniej na
> półkę dla młodzieży.

E tam, przesadzasz - trzeba było ją kupić córce i poszperać w spisie
treści, to może jednak znalazłabyś tam coś nadzwyczajnego, wartego
przeczytania dziecku na dobranoc, żeby miało kolorowe sny...
:/

PS. A następną książeczką na półce Twojej córki powinna być ta o dwóch
pingwinach...

--
XL

10. Data: 2011-10-30 22:41:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Oct 2011 15:01:15 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> tak myslalem, ze nie przeczytalas
> moj wnuczek juz od dawna sam sobie czyta ksiazki, i sam dobiera
> lekture. jak bedzie chcial to sobie przeczyta te ksiazke

A co mu odpowiesz, kiedy po tym samodzielnym przeczytaniu samodzielnie
wysnuje wnioski i spyta: "Mamo/Tato/Dziadziu, czy ja miałem dużo
rodzeństwa?"
:-/

Psycholog on line :-)
Ile jeszcze pożyje...?