Bez wątku i sensu nie czytać! Śmietnik

1. Data: 2001-07-22 07:47:39

Temat: Odp: Bez wątku i sensu nie czytać! Śmietnik
Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry mówię z przyzwyczajenia
bo bywam "kulturny chłop".

Wczoraj tak zakręciła mnie sprawa Platona - fizjologa
Zasnąłem nie sprawdzając "eksperymentu"
Zresztą nawet nie powinienem.
Primo - wątek umarł.
Sekundo - przecież nie o eksperyment tu chodziło.
Zaglądam dziś i ....
Jezusicku, ale mnie baby obsiadły!

Czuję w tym czyjąś rękę, i nawet wiem czyją.
Dziękuję za pomoc.

Niestety oczywiście wielkie larum, bo ktoś poczuł się obrażony.
I jak to zwykle bywa, kobiety zaatakowały,
by wytłumaczyć swą ignorancję dotychczasową.

Muszę to przeanalizować. Jeśli tak twardy mają argument, to
coś w tym musi być.
Ten mój bełkot : )
Nawet dla mnie nie zawsze jest zrozumiały,
a co dopiero dla kogoś, kto żyje cały dzień otumaniony
"pampersową narkozą" : )

Ciekawe jest nagłe rozszyfrowanie bełkotu, dotychczas nie zrozumiałego.
Może powinienem brać taki "poślizg" za standard?
Będę to dzisiaj "przeżuwał i trawił".

Ponadto dręczy mnie parę drobiazgów ale ponieważ
jeszcze kształt rozmyty. Zapisze sobie to później.

1. Data: 2001-07-22 10:40:08

Temat: Re: Bez wątku i sensu nie czytać! Śmietnik
Od: "Agnieszka J." <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Valérie zauważyła łzy

> No tak na wszelki wypadek :.....{o
> Ktoś nad ludem zapłakać musi,
> a teraz chętnych jak na lekarstwo ; (
>
> No i wynoś się z mojego kącika samotności : )
> Coś tu wlazła? Śledzisz mnie?
> To człek już sobie w samotności poklepać nie może?
>
> pozdry
> eTaTa

nie z kącika, tylko ze śmietnika;-)
-chyba chciałeś powiedzieć.....

Aga

1. Data: 2001-07-22 12:19:11

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka J
Zaklekotala w śmietniku : )

> nie z kącika, tylko ze śmietnika;-)
> -chyba chciałeś powiedzieć.....

chciałem, a jak zwykle wyszło inaczej szydło z worka.

Zmiataj stąd!
Jak chcesz to wal na priva. : )))))

eTaTa

1. Data: 2001-07-22 12:24:56

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i pół dnia zmarnowałem na przygotowanie propozycji. Co z tego wyniknie?
Kurcze! Znów eksperyment?
Znając życie zabełkotałem : )
Pożyjemy, zobaczymy

1. Data: 2001-07-22 13:12:36

Od: "Agnieszka J." <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Agnieszka J
> Zaklekotala w śmietniku : )

i została potraktowana tegoż że pokrywą ;-)

> chciałem, a jak zwykle wyszło inaczej szydło z worka.

a ja właśnie przyszłam po ten worek.... wyrzuciłeś mnie ze swego śmietnika i
nie mam gdzie teraz spać!

> Zmiataj stąd!

i jeszcze każesz mi tu sprzątać, to woła o pomstę do nieba

> Jak chcesz to wal na priva. : )))))

a ten priva, to rodzaj śmietnika?;-)

wyszeptała resztkami sił, dławiąc się przy tym słowami, przymiażdżona prze
klapę śmietnika
Agnieszka

1. Data: 2001-07-22 14:51:13

Od: "roblop" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I tak wiem, że przeczytacie : )
>
> W ramach nie zaśmiecania grupy wątek
> na śmieci poranne.
>
> ekologicznie będzie!

Zakrecony/a jesteś.

Pozdrawiam Robert

1. Data: 2001-07-23 09:55:07

Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> No i wynoś się z mojego kącika samotności : )
> Coś tu wlazła? Śledzisz mnie?
> To człek już sobie w samotności poklepać nie może?

Użytkownik eTaTa - eChild sie zdenerwował :)
Użytkownik Valérie nie od białego fartuszka:)
pozostawi eTaTę w swoim śmieciowisku- płaczysku- samotnisku
:)
pytać juz nie będzie :)

--
pozdrawia
Valérie

1. Data: 2001-07-23 11:14:27

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry mówię późno
Trochę mi się korespondencji nagromadziło

jedni się obrażają
inni stękają
ale niema tego złego ...
A i poparcie się gdzie nie gdzie znajdzie
Jakie to miłe :- )
Popadnę w samouwielbienie jeśli prawnicy zwracać się do mnie będą
O mój Boże...
No ale musiałem ich trochę ofuknąć.

Po wysłaniu ciotki do Francji wracam a tu przesyłka
od imć Pani Doroty. Pasjonujące : )
Pod tytułem "Psychologia prenatalna"
Prawie pół mega tekstu!
Zatrzymałem się dla oddechu
Bo od macic i jąder szympanso-pawianów
Strasznie zmienne nastroje mi się porobiły : )

A, ha szczęki hamulcowe miałem kupić! : - ((((((

1. Data: 2001-07-24 06:41:42

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Dzień jak co dzień
Wczoraj popłakałem sobie nad losem
przyjaciela. Wycieraliśmy sobie nawzajem
zasmarkane nosy, ględząc nad światem.

Facet opętany, od trzech tygodni, hazardem.
W pierwszym wygrał
w drugim przegrał
w trzecim już nie miał co przegrać
A mówiłem! To nie słuchał.

Jak widać mówienie często głęboko
sobie można wsadzić.

Każdy rodzic, to wie ; )

Dziś tyle spraw.
Pożyjemy zobaczymy

eTaTa

1. Data: 2001-07-24 11:29:30

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurcze dzisiaj wygrał!
Teraz to już stracony.

Ale u mnie zmiany wyzwolenie.
Święty spokój i wyciszenie.

ile trwa doba?
Najpierw dzień dobry
Uwaga na naglowek RATUNKU!
Re: Czego mezczyzni nie lubia na pierwszych randkach?
Witam