Bez wątku i sensu nie czytać! Śmietnik

1. Data: 2001-08-01 08:44:33

Temat: Re: Bez wątku i sensu nie czytać! Śmietnik
Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:9k8bve$c8e$1@news.onet.pl...
> Zaklepałem klawiaturę na śmierć
> przez ostatnie dwa miesiące
> klawisze niższe o dobre 2 milimetry
> przecinek pięć razy muszę klepnąć,
> by zaskoczył

Może to zarazliwe;)?
Moja też od wczoraj zle dziala.
A kursor Ci nie biega po ekranie jak sam chce ;) ?
Bo mnie biega.

> Jakim stary takim głupkowaty :- /

Jo chiba tez;).

> Niechno ja sobie przypomnę (sklerozka)
> Czy ja chciałem uczestniczyć, w programie
> poszukiwany - poszukiwana?
> Czy w ircu towarzyskim?
> Może szukam partnerki do życia przy klawiszach?
> To może kupię ładną, mało sfatygowaną
> klawiaturę od fortepianu?
> Klawiszy nie wiele więcej, ale za to słowa
> w zupełnie innym wymiarze i jakby ciekawsze ;-/

No i to byloby to ! :)

> Chyba się przyłącze do grupy:
> "Cicho wyłapujących smaczki"
> Których niniejszym pozdrawiam
> Mam nadzieję że swoją, szamotaniną
> dostarczyłem rozrywki : - )
> za co anonimowo możecie podziękować
> na formularzu głównym echild

Trochę dostarczyles.

> No gdyby nie te parę całkiem
> fajnie i ciekawie zorganizowanych
> łebków, to pewnie już teraz skoczyłbym po flaszkę,
> zadzwonił do kumpli i.... td
>
> Idę zająć się konkretami - czyli łopatą
> ciekawe co łatwiej mi przychodzi
> zorganizowanie zdalnie sterowanej łopaty,
> czy przewalenie paru ton szlamu ;-/

Lopata na to nie jest zla, tudziez grabie.
A tak generalnie ktos kedys powiedzial, ze czlowiektobrzmidumnie,
ale chyba to bylo dawno temu i patrzyl wybiorczo.
E.

1. Data: 2001-08-01 10:44:05

Od: "psychoLamer" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kłaniam się nisko Gospodarzowi na jego Śmietej Ziemi.

przybywam aby nadmienić jedynie że ten wątek
jest tylko częścią czegoś większego,
czegoś co można by określic:

"Bez wątku i sensu nie czytać! WszechŚmietnik"

jaki jest jednak wybór?
z każdego smietnika mozna wyjść do ....jeszcze większego?
A z tego największego to juz chyba nie można.

może więc troszke posprzątać...
niech pójdą w ruch łopaty i miotły!
zróbmy porządek, każdy w swoim śmietniku!
:)))

ze śmieciarskim pozdrowieniem,

psychoLamer

1. Data: 2001-08-02 06:56:35

Temat: Odp: Bez wątku i sensu nie czytać! Śmietnik
Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Walka przyroda człowiek
Udowodniła wczoraj,
że tylko od przyrody zależy
czy się podda czy nie.

Dwa dni wcześniej tonami usuwana ziemia łopatami, bo żaden sprzęt nie wjedzie
półgodzinna burza wczoraj nanosi obsuwa skarpę wczoraj na nowo
więc dziś - łopaty. Kto pierwszy. Jest nadzieja na to, że tym razem
łaskawie pozwoli postawić szalunki pod wzmocnienie. Ale wie ktoś to?

Przykład komunikacji międzyludzkiej:
Dwóch gospodarzy (nie rolników) korzysta z jednej studni.
Gdy rano przestała lecieć woda w kranie, stwierdzili brak
w niej wody. Co się stało? Przecież wszystko mokre naokoło
a studnia pusta. Pół dnia czterech facetów, gospodarze i synowie,
stoją nad studnią i myślą. Wchodzą, do niej badają. Wieści z frontu
donoszone są do domów, posłańcami (dziećmi). Na podstawie tych wieści,
kobiety w domu, a wśród nich inżynier budowlany, ustalają, przesunięcie koryta,
lub jego opadnięcie, przez co, woda omija studnię.
Wieść osobiście zostaje przekazana, mężczyznom. Mężczyźni jednak myślą dalej.
W okolicach obiadu, wkurzone kobiety robią raban. Faceci bronią się walką o wodę.
W czasie obiadu dochodzą do ustalenia faktu. Taaaa... musiało się koryto przesunąć.
I cudownie uniesieni swoją inteligencją. Zaczynają debatę, co zrobić.
Mówię do pani inżynier, powiedz im, bo przyrosną do tej studni na całe popołudnie.
Ona na to - "Prorok, najbardziej przekichane ma w swoim kraju"
Ale mną tąpło! No tak, słyszałem. Gdzie? Oczywiście Biblia.

Całe popołudnie, do późnego wieczora, myśl ta - jakże prosta i jakże często
potwierdzona.
Nie może dać mi spokoju.
No tak, a ja się dziwię, bo nie mogę sensownych materiałów po polsku znaleźć.

1. Data: 2001-08-03 09:15:24

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Śmieszny jest człowiek

Rano wstaje
idzie przemyć gębę
patrzy w lustro
a tam jakaś klawiatura
tępo spogląda na niego
Och nie! to nie klawiatura
to jego własne ryło
z odciśniętymi klawiszami

I po co wymyślił ktoś,
te poduszki, łóżka, kołdry, itp
Bardziej miękkie klawiatury!
Przytulniejsze klawisze!

Z nowym dniem wita
eTaTo - klawiaturcitato ;- )

1. Data: 2001-08-04 09:02:56

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie budziłem, bo sobota : - )
Wczoraj w nocy dostałem potwierdzenie
o narodzinach nowego DNA
od samej szczęśliwej matki.: - )

I znów ktoś od początku mozolnie
będzie programował, mały mózg
Bodajże nazywa się to - życie.
18 lat ciężkiej harówy : - )

A po drodze zapomni się wspomnieć
o np: Gierku : - (
Tu musze przyznać dałem plamę.

Gierek - Cukierek, dla mnie takie proste skojarzenie
Uświadomiła mi niekompetencję - 27 kobieta!
Jej by się nie skojarzyło,
a ja nieszczęśnika zjechałem.

A przecież i ja muszę się uczyć
np: Jakiego kształtu plamę na głowie ma H.Potter!

To sprawa komunikacji między-pokoleniowej
więc nie kpię.
Ostatnio gadałem z 25latkami - panienkami ;-)
o słynnym już "zajebistym"
Dla mnie wulgaryzm, z kloaki miejskiej.
Dla nich codzienność i spoko.
Pamiętam taką rozmowę ze swoją matką,
jak byłem w podstawówce. Na tyle skuteczną, że nie pamiętam
o jakie słowo chodziło - ale gdzieś w okolicach "Gitowców"
"Życie z żyletką w ręku : - )
Nie zapisałem więc i przekazać nie mogę.

A i jeszcze jedno.
Klepie sobie tak późno, bo po pierwsze
Wampiry na słońce nie wychodzą :- (=
po drugie po raz setny oglądnąłem Szarika
Gdyby nie ta przyjaźń polsko - radziecka
to film jest zajebisty : - )

1. Data: 2001-08-05 06:50:03

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie budzę
jak śpią to niech śpią
spóźnią się na msze
i burę dostaną.
Ha! Szatan nie śpi!
Wczoraj olałem słońce
to dzisiaj tatuaże błyskawicami wypalać sobie będę.
:- (
A miałem wziąć kompa i posiedzieć w dobrze zacienionym miejscu
tak by, kły mi się od słońca, nie stępiły.

Ale sobie walnąłem z nerwów temat
Ta Ewa to mi to specjalnie robi.
Wie, ze żołądek mam słaby,
bo bym takiego tematu nie podał
a jeszcze dyskutuje
To tak jakby wymiotującemu pokazać, wiadro z wymiocinami i powiedzieć
O popatrz na te buraczki, jak wesoło pomieszały się z fasolką.
Retorsja?

Fajnie dzień zaczynam : - )

1. Data: 2001-08-05 12:19:20

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie budzę
> jak śpią to niech śpią

Kiedyś muszą spać;)

> spóźnią się na msze
> i burę dostaną.

Nie dostaną.

> Ha! Szatan nie śpi!

Mówisz o sobie czy o innym Demonie ?

> Wczoraj olałem słońce
> to dzisiaj tatuaże błyskawicami wypalać sobie będę.
> :- (

Chwytaj chwile;) bo ulecą jak motyle,
potem będzie żal...

> A miałem wziąć kompa i posiedzieć w dobrze zacienionym miejscu
> tak by, kły mi się od słońca, nie stępiły.

Od słońca to możesz co najwyżej Raka dostać i Udaru;)
A kły tępią się ze starości:))) i bezmyślności.

> Ale sobie walnąłem z nerwów temat
> Ta Ewa to mi to specjalnie robi.

Bardzo świetnie że temat walnąłeś specjalnie, I think;),

> Wie, ze żołądek mam słaby,
> bo bym takiego tematu nie podał
> a jeszcze dyskutuje

A czego się spodziewałeś ?
Że będzie siedzieć cicho ?
To nie ona..

> To tak jakby wymiotującemu pokazać, wiadro z wymiocinami i powiedzieć
> O popatrz na te buraczki, jak wesoło pomieszały się z fasolką.
> Retorsja?

A pomieszały się pomieszały.
"Prawda Czasu, prawda Ekranu"
:)))
Eva

> Fajnie dzień zaczynam : - )

A ja od obiadu.
Całkiem smaczny z groszkiem i z kukurydzą:)

1. Data: 2001-08-08 21:27:39

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W śmietniku bałagan
wywnętrzniam się srodze
zamiast szczury zabijać
sam w serce się godze

Jak feniks z popiołów...
czyż to życia kredo?
Głoszę zdrowaśki
wśród gminu
i ludu
żem mądrzejszy? nie!
że powstał z cudu? nie!
wic kurna co
w tym łbie kolebie?
czego im trzeba?
Nie daj Bóg,cudu?

Coś tu nie gra do końca
Budzę, lub rozbudzam
jak martwego zająca

Po co?
Pytam
dla kogo?

Nie chce grać w szachy
z ułomną niebogą
Nie chcę tych reguł
przedkładać przed ludy
nie i nie, to,,, to kresu bermudy
by grzeczne zagrać
Piłeczką odbitą
By nie mieć pryszczy
by życie choć było
by książąt wdzięki uznać,
by się nie wyuzdać.

Lecz chwila leczy
żywot człowieczy
To tak wspaniale
żyć chwilą.

Tak dumając zamykam klapę

jutro odkurzę
i przegnam szczurze
zapędy do eTaTy

1. Data: 2001-08-09 04:42:13

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wstawać!

To przykre:
25 minut czytania wątku
Przemoc psychiczna wśród nastolatków
Gdybym nie dostał żyrandolem - co mnie oświeciło
i budzikiem, który poszedł na złom, a ja poczułem ciężar czasu
To pewnie, bym się rozpłakał w wątku.
Ale co się tam dzieje ten tylko wie
kto tam zajrzy.
Czego nikomu nie życzę.

1. Data: 2001-08-10 07:11:32

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przekładam kości na drugi bok,
A tu w pobliżu ćwir, ćwir
Nie olewaj sygnałów z zewnątrz
Przypominam ostatniej kupce neuronów

Zsuwam dyskretnie płytę
Rozdziawiając paszczę niemiłosiernie
Zaglądam do komórki
A tam taki maluśki simsik siedzi

Ale zdziwko - z grupy?
A kto tam budzi smoka z rana?
A komu strach pozwolił?
Wot elektronika ciężkie czasy dla potworów

ile trwa doba?
Najpierw dzień dobry
Uwaga na naglowek RATUNKU!
Re: Czego mezczyzni nie lubia na pierwszych randkach?
Witam