Białe meble kuchenne

1. Data: 2002-06-12 06:04:41

Temat: Białe meble kuchenne
Od: "Marcin" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakie są słabe punkty używania białych mebli kuchennych w porównaniu z
wszelakimi innymi? Czy z czasem widać przebarwienia, plamy, rysy, kurz w
większym stopniu, niż na innych meblach? Proszę o opinie szczególnie osoby
mające już doświadczenia w użytkowaniu białych mebli. Zdaję sobie sprawę, że
białe białemu nierówne i jakość mebli ma tu ogromne znaczenie.
Pozdrawiam
Marcin

1. Data: 2002-06-12 07:17:02

Temat: Re: Białe meble kuchenne
Od: "Joanna" <dziubdziub@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin" <m...@p...com> wrote in message
> Jakie są słabe punkty używania białych mebli kuchennych w porównaniu z
> wszelakimi innymi?
Białych mebli nie mam i nigdy bym nie zamontowala. Odradzaly mi 2 osoby,
ktore sie na to zdecydowaly. Przede wszystkim biale z czasem zolkna. wyglada
to paskudnie. Nie mowiac juz o utrzymaniu czystosci w takiej kuchni. Bo aby
bylo czysto to trzebaby chyba kilka razy dziennie to myc. Jezeli juz chcesz
jasne to polecam meble waniliowe. Na pewno nie zzolkna ;-)
Pozdrawiam

Joanna

1. Data: 2002-06-12 10:48:52

Od: "Sunnta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <dziubdziub@NO_SPAMgo2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
chcesz
> jasne to polecam meble waniliowe. Na pewno nie zzolkna ;-)

białe meble są takie same w utrzymaniu czystości jak i inne za to biała
podłag a wymaga wiele pracy
natomiast białe meble ślicznie żółkną i wyglądają fatalnie

Joanna

1. Data: 2002-06-12 20:58:17

Od: "gocha" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> natomiast białe meble ślicznie żółkną i wyglądają fatalnie

to prawda - śnieżnobiałe meble szybko żółkną, jeśli równomiernie, to jeszcze
pół biedy, gorzej jak w plamy. Ja mam waniliowe -blaty też, dobrej jakości
nie mam na nich żadnych plam ani przebarwień. Brudzą się tak samo jak
wszystkie, ale na nich bardziej widać, przynajmniej mnie to mobilizuje do
regularnego sprzątania
Mnie się tam podobają!!

pozdrawiam
Gocha

1. Data: 2002-06-13 06:42:41

Od: "Sunnta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gocha" <g...@p...com> napisał w wiadomości

> to prawda - śnieżnobiałe meble szybko żółkną, jeśli równomiernie,

im bliżej kuchenki tym bardziej żółe:(

> [...]
> nie mam na nich żadnych plam ani przebarwień. Brudzą się tak samo jak
> wszystkie, ale na nich bardziej widać, przynajmniej mnie to mobilizuje do

Meble do lazienki - okolice Katowic
maszyna do szycia - jaka?
stół dębowy królewski -sprzedam
dam 1000 PLN (za kopię lub oryginał)za program do projektowania scodów drewnianych.
Ariston ALS88X 40 cm czy warto?