Białe wino

1. Data: 2003-08-03 10:47:36

Temat: Białe wino
Od: "Popi" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiatm !!

W jakich kieliszkach podajemy białe wino ??

pozdr
Popi

1. Data: 2003-08-03 10:50:40

Temat: Re: Białe wino
Od: "Martyna" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Popi napisał:

> W jakich kieliszkach podajemy białe wino ??

Zerknij tutaj: http://winadomowe.w.interia.pl/frames/kieliszki.htm

Martyna

1. Data: 2003-08-03 12:49:46

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Martyna <m...@W...pl> wrote:

> Popi napisa":

> Zerknij tutaj: http://winadomowe.w.interia.pl/frames/kieliszki.htm

Kiedys w Austrii w miejscowosci Poysdorf, lokalnej stolicy winiarstwa
pilem Rieslinga z kufla 1/4 litra. Jako turysta. Miejscowi pili z kufi
pollitrowych.

Wladyslaw

1. Data: 2003-08-03 13:15:58

Od: "Martyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Władysław napisał:

> Kiedys w Austrii w miejscowosci Poysdorf, lokalnej stolicy winiarstwa
> pilem Rieslinga z kufla 1/4 litra.  Jako turysta.  Miejscowi pili z kufi
> pollitrowych.

Smakowało?
Dobre wina pije się przede wszystkim w dobrym towarzystwie ;)

Martyna

1. Data: 2003-08-03 13:33:30

Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-03 15:15, osoba przedstawiająca się jako 'Martyna'
zechciała zauważyć:

> Smakowało?
> Dobre wina pije się przede wszystkim w dobrym towarzystwie ;)

Dobre wino dobrane do potrawy smakuje równie dobrze solo.

R.

1. Data: 2003-08-03 14:32:18

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Martyna <m...@o...pl> wrote:

> W"adys"aw napisa":

> Smakowa"o?

O, jak bardzo. chociaz nie bylo to zapewne wino wyskokiej klasy.

Wladyslaw

1. Data: 2003-08-03 15:31:18

Od: "Popi" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Popi" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Wiatm !!
>
> W jakich kieliszkach podajemy białe wino ??
>
> pozdr
> Popi

Bardzo dziekuje za pomoc

serdecznie pozdrawiam
Popi

1. Data: 2003-08-03 18:30:35

Od: Zbyszek <m...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

> O, jak bardzo. chociaz nie bylo to zapewne wino wyskokiej klasy.

Mam spostrzezenie szersze, nawiazujace do celow i funkcjonowania grupy.

Dosc czesto nowi uczestnicy spotykaja sie z reakcja "zobacz w FAQ",
Wladyslawa,ze wino ktos-tam w Austrii pije z kufla (w domysle: nie ma
zadnych regul, rob jak chcesz). Wiadomo, ze mozna z kufla, nawet prosto
z dzbana, czy flaszki. Ale czy taki komentarz cokolwiek dal pytajacemu?
Czy podniosl wiedze nas wszystkich tutaj?

Sztuka kuchni i kultura stolu to nie jest jakas scisla wiedza, jak np.
zasady jezyka programowania, zeby odsylanie do FAQ wszystko zalatwialo.
Nie ma tez - oczywiscie! - w sztukach kulinarnych jednego wzoru,
przepisu, algorytmu, reguly. Wiec jesli mozemy, pomozmy komus, kto pyta,
bez zlosliwosci, pozytywnie.

Wiekszosc piszacych ma sluszny zal do osobnikow, ktorzy robia tutaj
awantury nie dotyczace meritum, ale z drugiej strony malo tu (na moj
gust) takiego wlasnie pozytywnego, przyjaznego nastawienia do tych,
ktorzy moze wiedza mniej, lub maja smak mniej rozwiniety, lub zgola inny.

Czemu tu tyle napiecia, lekcewazenia, wrecz - agresji czasami? Domyslam
sie, ze niektorzy uczestnicy, zwlaszcza ci dlugim stazem dyskusyjnym, od
tych zlosliwosci nabawili sie wrzodow zoladka, i wykorzystuja teraz to
forum zeby sie rozerwac intelektualnie, troche pozartowac, lub
podraznic, zeby - w ostatecznosci - opowiedziec o ostatnio widzianym
kucharskim programie w zagranicznej telewizji. Tylko tyle - wszak uciech
podniebienia dawno musieli juz sie wyrzec. Wiec to nie jest (dla nich)
temat ciekawy.

Szkoda, bo weterani powinni raczej - skoro tu sa - pokazywac dobre
wzory, przyzwoite standardy. Tego mi troche brak na tym forum po (tylko)
6-ciu tygodniach systematycznego (dobrowolnego) uczestnictwa.

Pozdrawiam,

Zbyszek

1. Data: 2003-08-03 23:18:03

Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-03 20:30, osoba przedstawiająca się jako 'Zbyszek'
zechciała zauważyć:

(...)

> [...]
> kucharskim programie w zagranicznej telewizji. Tylko tyle - wszak uciech
> podniebienia dawno musieli juz sie wyrzec. Wiec to nie jest (dla nich)

(...)

Nie do końca rozumiem. Wszak Martyna, wskazując na link, udzieliła
wyczerpującej odpowiedzi.

Wszelkie grupy dyskusyjne służą również rozrywce. Polecam Twojej uwadze
ciekawy artykuł, który być może, rozwieje część Twoich wątpliwości.

http://rtfm.bsdzine.org/

R.

1. Data: 2003-08-04 01:01:27

Od: Zbyszek <m...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

maruda - Ryszard wrote:
> Wszelkie grupy dyskusyjne służą również rozrywce. Polecam Twojej uwadze
> http://rtfm.bsdzine.org/

Dzieki, "marudo", przeczytalem, zgoda, podpisuje sie pod tym
scenariuszem. To wszystko sluszne, choc bardziej w odniesieniu do
software manuals, niz w sprawach sztuki (kulinarnej).. Tak, czy owak,
ow zestaw zasad w zaden sposob nie tlumaczy zartu / odzywki Wladyslawa,
a poniewaz cenie wlasnie jego wiedze i kulture wysoko, oczekuje od niego
wiecej niz wymagane minimum. Czy to dziwne?

Starszyznie listy polecam to oczywiste dla mnie wskazanie:

"Jeśli ktoś rzeczywiście przesadził, jest bardzo prawdopodobne, że ktoś
ze starszyzny listy lub grupy lub forum go zmityguje."

Pozdrawiam,

Zbyszek

(czyli : "osoba przedstawiająca się jako 'Zbyszek'")

pesto - co zamiast piniowych?
Ma ktoś może?
czy brzoskwinie moge zamrozić ?
Cmentarzysko prk-epitafia nagrobkowe
Leberknedelsupe - kuchnia austriacka - Pomocy