pesto - co zamiast piniowych?

1. Data: 2003-08-03 10:20:04

Temat: pesto - co zamiast piniowych?
Od: hmmm <k...@I...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Orzeszki piniowe zniknęły. W sklepach, w których były, otrzymuję (nie
wiem na ile zgodną ze stanem faktycznym) odpowiedź, że 'nie sezon' i
że będą we wrześniu.
Bazylia na działce obrodziła, oliwa jest, parmezan takoż - czym
piniowe 'bezstratnie' zastąpić? Zamierzam zrobić zapas pesto na długie
zimowe wieczory.

hmmm

1. Data: 2003-08-03 10:55:26

Temat: Re: pesto - co zamiast piniowych?
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik hmmm napisał:
> [...]
> Bazylia na działce obrodziła, oliwa jest, parmezan takoż - czym
> piniowe 'bezstratnie' zastąpić? Zamierzam zrobić zapas pesto na długie

Orzechami wloskimi!!! Sto razy lepsze niz pini bo nie takie mdle.

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-08-03 14:56:43

Od: "Agata Chabierska" <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie tylko! ja kocham wariacje na temat pesto (czasem zamiast bazylii daję
pietruszkę albo szczaw albo rzeżuchę) Sprawdzałam też różne orzeszki:
macadamia, włoskie, ziemne ale najlepiej mi pasuję nerkowce i brazylijskie.
Jak masz cos dobrze mielącego to mogą byc też petki słonecznika albo dyni.
koneserka

1. Data: 2003-08-04 07:58:46

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hmmm"
> [...]
> Bazylia na działce obrodziła, oliwa jest, parmezan takoż - czym
> piniowe 'bezstratnie' zastąpić? Zamierzam zrobić zapas pesto na długie

A mnie w każdym sklepie polecają cedrowe. Podobno takie same
jak piniowe, tylko że sprowadzane z Rosji, tańsze i dostępne.
Asia

1. Data: 2003-08-06 13:37:07

Od: hmmm <k...@I...com> szukaj wiadomości tego autora

dziękuję pięknie za wszystkie porady :-)

hmmm

Ma ktoś może?
czy brzoskwinie moge zamrozić ?
Cmentarzysko prk-epitafia nagrobkowe
Leberknedelsupe - kuchnia austriacka - Pomocy
Spaghetti letnie