Biało-czerwona.

1. Data: 2008-07-31 21:31:03

Temat: Biało-czerwona.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile osób z tej grupy powiesi jutro biało-czerwoną flagę?
A tak sobie tylko myślę... bo chciałabym wiedzieć, co Was tak naprawdę
obchodzi, co jest dla Was ważne. No, może zresztą nie az tak bardzo bym
chciała wiedzieć, bo trochę się domyślam, ale ciekawa jestem, czy slusznie.
Może się wreszcie w czymś pomylę? Może bym nawet chciała - w tym przypadku.
;-PPP

"Jestem sam dla siebie bohaterem, ale jestem zbyt wielkim tchórzem, aby sam
sobie to przyznać."
M.A.S.H.

2. Data: 2008-07-31 21:32:57

Temat: Re: Biało-czerwona.
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> [...]
> Może się wreszcie w czymś pomylę? Może bym nawet chciała - w tym przypadku.

ja nie wieszam ostatnio, bo pies mi pogryzł :)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

3. Data: 2008-07-31 21:37:15

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie wywieszę, bo jest mi wstyd co roku o tej porze.

W Hiroszimie i Nagasaki zginęło ok 25 tys.odób.
W PL ktoś skazał na rzeź ok. 200 tys osób i nazywa sie tych ludzi
"bohaterami".
Niech wieszają ci, którzy podzielają opinię o tym "bohaterstwie".

Ja nie podzielam i nie świętuję.
Jak co roku będę patrzeć na doniesienia w mediach z zażenowaniem.

--
CB

4. Data: 2008-07-31 21:58:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 31 Jul 2008 23:32:57 +0200, tren R napisał(a):

> ja nie wieszam ostatnio, bo pies mi pogryzł :)

A moja się postrzępiła do reszty na wietrze i właśnie szyję nową - na
jutro. Stąd wątek...

5. Data: 2008-07-31 22:26:55

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

cbnet<c...@n...pl>

> Ja nie wywieszę, bo jest mi wstyd co roku o tej porze.
>
> W Hiroszimie i Nagasaki zginęło ok 25 tys.odób.

Raczej ponad 200 tys. (z tego połowa w dniach wybuchów) a reszta w ciągu
kilku miesięcy po.

> W PL ktoś skazał na rzeź ok. 200 tys osób i nazywa sie tych ludzi
> "bohaterami".
> Niech wieszają ci, którzy podzielają opinię o tym "bohaterstwie".
[...]

Wieszać flagi nie zamierzam, bo nie lubię ostentacji, ale mówienie o
"skazaniu na rzeź" to myślenie ahistoryczne. Skali niemieckiego odwetu
(wymazanie Warszawy z mapy) nie można było z góry przewidzieć, podobnie jak
tego, że Sowieci nie zrobią NIC.

Don

6. Data: 2008-07-31 22:30:48

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie zamierzam nikogo ~przekonywać. :)

Ktoś podjął decyzję z założenia błędną i fatalną w skutkach IMHO.
Nie ma odpowiedzialnych za to do czego doprowadziła.
Są sami tylko "bohaterowie".
Wstrętne.

Ja tego nie kupuję.
Kropka.

--
CB

7. Data: 2008-07-31 22:36:24

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Nie zamierzam nikogo ~przekonywać. :)
>
> Ktoś podjął decyzję z założenia błędną i fatalną w skutkach IMHO.

nie zamierzam nikogo przekonywać.
jesteś ograniczonym palantem.

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

8. Data: 2008-07-31 22:40:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 01 Aug 2008 00:36:24 +0200, tren R napisał(a):

> nie zamierzam nikogo przekonywać.
> jesteś ograniczonym palantem.

Ano cóż, jak wyjedzie, będzie o jednego mniej, może wszyscy oni wyjadą
kiedyś - i wtedy USA padnie ;-DDD

9. Data: 2008-07-31 22:41:26

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ano cóż, jak wyjedzie, będzie o jednego mniej, może wszyscy oni wyjadą
> kiedyś - i wtedy USA padnie ;-DDD

wolałbym, żeby wyjechali do szwecji jednak :)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

10. Data: 2008-07-31 22:45:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 01 Aug 2008 00:41:26 +0200, tren R napisał(a):

> wolałbym, żeby wyjechali do szwecji jednak :)

Ale czemu do Szwecji? - tak źle życzysz Szwedom? Za ten ichniejszy potop u
nas pewnie ;-P
"Jestem sam dla siebie bohaterem, ale jestem zbyt wielkim tchórzem, aby sam
sobie to przyznać."
M.A.S.H.

kaganek hom_o_światy
przyczynowość formatywna
Manuela Gretkowska naucza na Przystanku Woodstock
hmm.. zobaczcie to :)!! sexi :)
Zesralem sie