Białoruś

1. Data: 2003-09-27 18:07:37

Temat: Białoruś
Od: "Zeszyt" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie czy ktoś może mi powiedzieć coś o Białorusi bo mam tam rodzinę i
chciałbym tam pojechać ale nie wiem jak się do tego zabrać

2. Data: 2003-09-27 23:40:55

Temat: Re: Białoruś
Od: "Izabela Sowula" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zeszyt <a...@w...pl> napisał(a):

> Mam pytanie czy ktoś może mi powiedzieć coś o Białorusi bo mam tam rodzinę i
> chciałbym tam pojechać ale nie wiem jak się do tego zabrać

www.slav.civ.pl

swietnie napisane i pewnie autor podzieli sie z toba dodatkowymi uwagami

Iza

3. Data: 2003-09-28 08:25:02

Od: "Slav" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela Sowula" <i...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bl5767$1v0$1@inews.gazeta.pl...

> www.slav.civ.pl
>
> swietnie napisane i pewnie autor podzieli sie z toba dodatkowymi uwagami
>
> Iza

dzięki Iza :-)))

--
Slav
www.slav.civ.pl

4. Data: 2003-09-28 14:38:44

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem Zeszyt wyklawiaturzyl(a):

> Mam pytanie czy ktoś może mi powiedzieć coś o Białorusi bo mam tam rodzinę i
> chciałbym tam pojechać ale nie wiem jak się do tego zabrać

Nie rzucaj sie w oczy, policja na bialorusi uwielbia doic pieniadze na
kazdym kroku od obcokrajowcow, jesli zabierasz dolary ukryj je tak by na
granicy celnicy ich nie znalezli bo znajda z pewnoscia pretekst by cie
skosic. Jesli juz celnik czy policja ma do ciebie ale poczestuj ich
dolarami nie wdawajac sie za bardzo w gatke. Jesli jedziesz samochodem
na kazdym kroku na stacji benzynowej pytaj sie czy paliwo w
dystrybutorze jest bezolowiowe.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %

5. Data: 2003-09-29 18:52:34

Od: "Slav" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dolarami nie wdawajac sie za bardzo w gatke. Jesli jedziesz samochodem
> na kazdym kroku na stacji benzynowej pytaj sie czy paliwo w

Co Ty za bzdury opowiadasz Bischop!!??? Byłem widziałem, nic z tego co
piszesz nie jest prawdą. Może faktycznie zajrzyj na moja stronę
www.slav.civ.pl - opisałem to z dużą starannością i zgodnie ze stanem
faktycznym. Dolary nie stanowiły żadnego problemu, a paliwo było znacznie
lepszej jakości niż kupowane w Polsce, w Shelu. Przed przekroczeniem granicy
litewskiej tankowałem dodatkowo "pod korek" aby jak najdłużej na nim
jeździć. Milicja nie "wydoiła" mnie ani razu a generalnie Białoruś jest
państwem bezpiecznym. Powiedziałbym nawet, że bezpieczniejszym niż Polska.

Slav
www.slav.civ.pl

6. Data: 2003-09-29 19:01:31

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem Slav wyklawiaturzyl(a):

> Co Ty za bzdury opowiadasz Bischop!!??? Byłem widziałem, nic z tego co
> piszesz nie jest prawdą.

Twoje doswiadczenia nie moga odrzucic moich, nie napisalem ze tak tam
jest na kazdym kroku jednak czego mozna sie spodziewac, kontakt z
bialorusia zakonczylem dwa lata temu (jednak przez te dwa lata z tego co
wiem z kontaktu ze znajomymi za wiele nie moglo sie zmienic), jezdzilem
tam pare razy w tygodniu wiec nie pisze relacji od znajomych tylko sa
to moje doswiaczenia. Wiec prosze cie nie pisz mi tu ze pisze
bzdury bo ja nie podwazam tego co jest na twojej stronie, lec dorzuc
poprostu cos od siebie.

> --
> pozdrawiam

troche dziwnie to teraz brzmi

7. Data: 2003-09-29 20:15:17

Temat: OT Re: Białoruś
Od: :: Solana :: <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Slav wrote:

> Co Ty za bzdury opowiadasz Bischop!!?

Sorry, ale dlaczego uwazasz, ze ktos pisze bzdury, skoro opisuje tylko
swoje doswiadczenia? To jest grupa dyskusyjna, kazdy ma prawo wyrazic
swoja opinie, odpowiedziec na zadanie pytanie... To, ze ktos ma odmienne
zdanie niz Ty, nie oznacza, ze pisze bzdury :-(

magda

8. Data: 2003-09-30 13:36:33

Od: "Slav" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

eeee..... no dobra, źle dobrałem słowo - PRZEPRASZAM

moje doświadczenia są diametralnie różne, co jednak faktycznie nie
koniecznie musi oznaczać, że Bishopa milicja nie "doiła", celnicy nie
okradali a dystrybutorach paliwo ze względu na ołów było dwa razy cięższe
;-)).
Kraj mi się wydał wyjątkowo przyjazny i co dziwniejsze mało znany. Gdy na
etapie przygotowań do wyjazdu zbierałem informacje to mogłem otrzymać np.
rozkład jazdy autobusów w Ghanie natomiast nikt mi nie potrafił powiedzieć o
jakości dróg u jednego z naszych sąsiadów. Jest to dla mnie dziwna sytuacja.
Myślę, że za bardzo postrzegamy Białoruś przez pryzmat Łukaszenki. Polacy
tam mieszkający czują sie troszkę opuszczeni przez rodaków "zza Buga".
Dlatego własnie upubliczniłem swoje wspomnienia i odczucia z wyjazdu na
Białoruś. Dlatego również (za co jeszcze raz serdecznie przepraszam
wszystkich a zwłaszcza Bishopa) "w nerwach" użyłem niewybaczalnego ;-))))
słowa cyt. "bzdury" koniec cytatu.

Pozdrawiam wszystkich a zwłaszcza Bishopa z nadzieją, że tym razem nie brzmi
to dziwnie. ;-))))

--
Slav
www.slav.civ.pl

9. Data: 2003-09-30 17:31:41

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem Slav wyklawiaturzyl(a):

zapomnialem dodac ze *cywile* sa bardzo mili i goscinni.

Co do dojenia przez milicje to zdarzylo mi sie tylko dwa razy, ale to
chyba dlatego ze nie staralem sie zachowywac jako obcokrajowiec, a jak
byla gdzies policja to nie odzywalem sie :-).

10. Data: 2003-10-02 01:31:05

Od: "Izabela Sowula" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzięki Iza :-)))

przeczytalam twoja strone od deski do deski - poczulam sie tak troche jakbym
podrozowala z wami.
my przyjezdzamy do polski z rodzina co roku na letnie wakacje i twoje
odczucia odnosnie niedosytu podczas odwiedzin rodziny sa mi bardzo bliskie.
wlozyles w swoja strone mnostwo czasu i mam nadzieje za masz back up do
kazdej ze stron :-)
czytajac twoj opis zwlaszcza spotkan z seniorami rodu doslownie chcialo mi
siekrzyknac - jedzcie tam znowu w przyszlym roku - bliscy moga odejsc i nic
nam czasu, ktory uplynal nie zwroci

Iza

zaproszenie
"Nie ucz jej"...