Bialy Ser (Twarog)

1. Data: 2003-10-01 21:41:01

Temat: Bialy Ser (Twarog)
Od: "Manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy Bialy ser zawiera weglowodany czy nie bo juz trace rachube rozne zrodla
roznie podaja. No i czy ma znaczenie zawartosc tluszczy co do ilosci
Weglowodanow?

Z gory dziekuje.

2. Data: 2003-10-02 01:03:23

Temat: Re: Bialy Ser (Twarog)
Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Manio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Czy Bialy ser zawiera weglowodany czy nie bo juz trace rachube rozne
zrodla
> roznie podaja. No i czy ma znaczenie zawartosc tluszczy co do ilosci
> Weglowodanow?

Tak, ser zawiera węglowodany. Pochodzą one z mleka, z którego zrobiony jest
ser. każdy gatunek sera zawiera inna ilość węglowodanów. Z tym, że np. ilość
węglowodanów w camembercie może być praktycznie zerowa - ma to związek z
ilością tłuszczu w tym serze ponoć.

A na jakiej diecie jesteś?

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Jedzenie, picie, sen, miłość cielesna-wszystko z umiarem
(Hipokrates)

3. Data: 2003-10-02 06:10:23

Od: "Manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ilość
> węglowodanów w camembercie może być praktycznie zerowa - ma to związek z

Trudno jednoznacznie okreslic na jakiej diecie jestem, poniewaz od bardzo
dawna probowalem wielu sposobow i moj organizm nauczyl sie skutecznie bronic
przed pozbawianiem go zapasow "cennej" energii, zatem probuje na rozne
sposoby.
Ale zdecydowanie stosuje sie do diet tluszczowych (do tego dodaje ECA)
probowalem ketogenicznej gdzie teoretycznie mozna bylo jesc na maxa ale nie
dzialala, w DO troche za malo bialka (jesli puszka tunczyka to za duzo - a
to wcale nie jest obfity posilek :-))teraz staram sie jesc zblizenie do DO
ale nie objadac sie tluszczem probuje jesc wiecej bialka, No i co drugi,
trzeci dzien chce jesc trzy posilki po 100g B bez tluszczu i wegli aby
zapobiegac trybowi glodowemu glodowy. Oczywiscie zajmuje sie sportem dosyc
intensywnie.

Do tego potrzebne mi sa sery bo myslalem ze biale w procesach ich tworzenia
zuzywaja Wegle i bialy chudy ser mialby byc posilkiem czysto bialkowym.

4. Data: 2003-10-04 06:38:29

Od: "Manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, ser zawiera węglowodany.

A czy moze ktos powiedziec ile tych Weglowodanow zawiera Bialy Chudy Ser.???

5. Data: 2003-10-04 09:43:04

Od: "Hoody" <jcs[usun to]@o2 atuwstawkropke pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy moze ktos powiedziec ile tych Weglowodanow zawiera Bialy Chudy
Ser.???

Tyle samo co Bialy Poltlusty Ser albo Bialy Tlusty Ser :)
czyli 3,5 g Weglowodanow w 100g Sera

pzdr
H.

6. Data: 2003-10-04 18:54:56

Od: " PanDa" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
ja zajadam sie chudym twarogiem, ktory ma 2,2 g WW, 0,5 g Tł i 21 g B.
Manio, czy ja dobrze rozumiem ? Masz zamiar jesc przez caly dzien tylko 3
posilki po 100 g bialka ? Czyli ok. 1200kcal. I w ten sposob chcesz zapobiec
przestawieniu sie na tryb glodowy. Przeciez to bardzo malo kcal. To powiedz
ile kcal normalnie spozywasz ? Jeszcze mniej ?
A probowales ser harcenski - 27g B, 0,5g Tł i 0g WW.
Pozdr.

7. Data: 2003-10-05 00:33:18

Od: "Manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zapobiec
> przestawieniu sie na tryb glodowy. Przeciez to bardzo malo kcal.

Posilek zawierajacy 100g Bialka jest bardzo obfity to ok 0,5kg Miesa np
piersi z kurczaka lub pol kilo twarogu. przerpbienie tego sprawia dla
organizmu troche problemu. Teraz pytanie czy tryb glodowy wynika jedynie z
ilosci dostarczonych kalorii czy rowniez ilosci pozywienia, bo trzy posilki
po 100g bialka to naprawde sporo jedzenia i mozna sie tym zapchac. (tak
apropo jeszcze w tym roku nie probowalem metody z trzema posilkami po 100g
Boalka ale jutro a raczej dzis bedzie pierwszy taki dzien, pozniej dam znac
jak to przebiegalo)

To powiedz
> ile kcal normalnie spozywasz ? Jeszcze mniej ?
> A probowales ser harcenski - 27g B, 0,5g Tł i 0g WW.

A co to za ser i gdzie go mozna dostac??

Ja rowniez pozdrawiam.

8. Data: 2003-10-05 20:38:18

Od: " PanDa" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale jutro a raczej dzis bedzie pierwszy taki dzien, pozniej dam znac
jak to przebiegalo)

I co? Jak minął dzień? Wytrzymałeś na białeczku? Jak samopoczucie?
Pochwal się proszę.

> A co to za ser i gdzie go mozna dostac??

Ja kupuję go w poznańskich marketach Piotr i Paweł. W innych sklepach
niestety nie widziałam tego smakołyku (choc szczerze mowiąc nie szukałam).
Jest to oryginalny niemiecki ser troche podobny do sera ołomunieckiego
(zarowno w smaku, jak i w formie-walec).
Pozdr.

Netykieta
MM Fruktoza
Od pn na Atkinsie i...