Biedoń w Słupsku

101. Data: 2014-12-04 10:06:29

Temat: Re: Biedoń w Słupsku
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:XnsA3F9629A3EA85budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
..
> Użytkownik Chiron c...@o...eu ...

wista-lgbt-prezyd

> A co zauwazyłes? Tolerancje i otwartośc?
Co to jest homofobia? Nazwa wskazuje, że lęk przed homoseksualistami. Coś
jak arachnofobia- lęk przed pająkami. Lęk o charakterze uporczywym. Proszę
o wskazanie, co o tym świadczy? No wrzuć choć ze dwa przykłady- żeby była
podstawa dyskusji

--

Chiron

---
Avast.

102. Data: 2014-12-04 12:07:25

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-03 o 15:30, XL pisze:

> No. czyli startuję, skoro w Słupsku tacy ryzykanci 3-]

Żadni ryzykanci, po prostu wierzą że Biedroń będzie mądrzej rządził nić
jakiś prawicowiec, który gotowy zmienić architekturę Słupska poprzez
gęstą zabudowę pomnikami swoich idoli. Zmiany nazw ulic itd.. Myślę że
właśnie z tego powodu Twoja kandydatura byłaby tylko czystą stratą czasu.

> Otóż to - jak sam słusznie zauważasz, istnieje realna możliwość dobierania
> sobie przez niego współpracowników tylko z grona zwolenników
> homoseksualizmu 33333-|

Nic nie istnieje - szef zawsze dobiera sobie podwładnych wg. własnego
klucza. Biedroniowi może nie potrzeba robić etatu dla kapelana
miejskiego.. czy to coś złego?

> No, wiesz, pobić to mnie jeszcze nie pobił. Ale zauważ, ze ja jego też nie.
> Więc niby co masz mi do zarzucenia?

Zupełnie bezpodstawnie zarzucasz mu to że nie jest człowiekiem godnym
bycia prezydentem Słupska.

103. Data: 2014-12-04 12:07:56

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-03 o 15:33, XL pisze:

> Pedałów pewno nie, ale na głupiej sensacji można u Polaków daleeeeeko
> zajechać i swoje cele osiągnąć (lub prawie) - vide Stan Tymiński choćby.

Zastanawiające do jakich argumentów gotowa byś była i na co się nie
powoływać aby tylko nie dopuścić do siebie prawdy, tego że Słupczanie
wybrali Biedronia z powodu tego bo nie było nikogo bardziej godnego?

104. Data: 2014-12-04 12:08:31

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-03 o 22:13, glob pisze:
> Chiron
> Stalin , Lenin i Dzierżyński prześladowali homoseksualistów, za komuny nigdy taki
Biedoń nie zostałby przezydentem, bo to jakimś dziwnym trafem mentalnoć niesamowicie
podobna do katolickiej.( stadność złapana za ryja panicznie boi się różnorodności)

Nie wierz głupkowatej propagandzie kapitalistów..

105. Data: 2014-12-04 12:10:54

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-04 o 07:15, Chiron pisze:

> Ewo- ja Cię tak odbieram: tu kultura, prawdziwi kandydaci, szczerzy
> patrioci, politycy z "górnej półki" ą, ę- no ale w wyniku błędu
> systemu zjawia się takie coś jak Tymiński i mąci wodę, żeby zwieść
> ludzi dla swojej prywaty. Skoro źle rozumiem- to proszę napisz więcej
>
> --
>
> Chiron

Raczej Tymiński to nie za bardzo tylko bogaty kandydat i bez wsparcia
jakichś tajnych mocodawców. Doskonale od kogoś wiedział to o czym nie
miało wiedzy pewnie jakieś 99% Polaków - o tajnej teczce która może
Wałęsie zaszkodzić.

106. Data: 2014-12-04 12:12:43

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-03 o 16:52, FEniks pisze:

> W żadnym razie nie chodzi mi o to, co na temat jego rzekomych powiązań
> mówiono. Psycholem był i już. A swój sukces (przejście do drugiej
> tury) zawdzięcza wyłącznie zamieszaniu związanemu z przeobrażeniami w
> państwie i związanej z nimi polaryzacji "uczuć do polityków" wśród
> ludzi. Typowe łowienie ryb w mętnej wodzie. Wielu leszczy dało się na
> to złapać. ;)
>
> Ewa

Powiedz lepiej to wprost - nie "zamieszanie" a to były czasy gdy nie
dorobiliśmy się celebrytów mówiącym Polakom z mediów na kogo głosować, i
stąd to "ogłupienie" wyborców że zagłosowali nie na tego co trzeba,..

107. Data: 2014-12-04 12:57:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 04 Dec 2014 12:07:56 +0100, Trybun napisał(a):

> Zastanawiające do jakich argumentów gotowa byś była i na co się nie
> powoływać aby tylko nie dopuścić do siebie prawdy, tego że Słupczanie
> wybrali Biedronia z powodu tego bo nie było nikogo bardziej godnego?

Ależ właśnie to napisałam wczesniej - że skoro nie było nikogo ze Słupska,
komu by ufano, to jest tragedia tego miasta!

108. Data: 2014-12-04 12:58:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 04 Dec 2014 12:10:54 +0100, Trybun napisał(a):

> [...]
> jakichś tajnych mocodawców. Doskonale od kogoś wiedział to o czym nie
> miało wiedzy pewnie jakieś 99% Polaków - o tajnej teczce która może

No i to jest właśnie to - od kogo i dlaczego. Cóż, drugi pewniak
komunistyczny 3-|

109. Data: 2014-12-04 15:09:52

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-04 o 12:58, XL pisze:

> No i to jest właśnie to - od kogo i dlaczego. Cóż, drugi pewniak
> komunistyczny 3-|

Stawiłbym na jankesów, w czasie tamtych wyborów to oni tu, u nas już
praktycznie rozdawali karty. Pewnie do końca mieli dylemat kogo ogłosić
Prezydentem..

110. Data: 2014-12-04 15:10:18

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-04 o 12:57, XL pisze:

> Ależ właśnie to napisałam wczesniej - że skoro nie było nikogo ze Słupska,
> komu by ufano, to jest tragedia tego miasta!

Sorry za porównanie, ale i kiedyś Hitler pod swój koniec zarzucił
Niemcom że nie są jego godni. Wracając do sprawy - przecież pokazali że
jednak jest ktoś komu ufają najbardziej..

Jak nie rtęciówki, to szczepionki...
Zbrodniarz
Coraz większe problemy z buractwem.
Taaaaak, Polacy WIERZĄ w uczciwość wyborów!
Metafizyczna Patologia