Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Biedoń w Słupsku

Grupy

Szukaj w grupach

 

Biedoń w Słupsku

Liczba wypowiedzi w tym wątku: 474


« poprzedni wątek następny wątek »

171. Data: 2014-12-08 17:37:30

Temat: Re: Biedoń w Słupsku
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL i...@g...pl ...

>> Tyle razy prostowano te bzdury o lekcjach seksu w przedszkolu ze
>> wierzy w to juz tylko ktos kto ma jakies fobie...
>
> Jakie lekcje seksu znowu? - lekcje, na których OBCY DOROŚLI mają
> dostęp do nagiego ciała dzieci bez wiedzy ich rodziców.
>
Nie wiem o jakich obcych dorosłych mówisz ale mam wrażenie że ani nie
czytałas tego o czym dyskutujemy a co ważniejsze - zapomniałas dopisac
jeszcze o cyganach i kosmitach!

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


Zobacz także


172. Data: 2014-12-08 18:32:51

Temat: Re: Biedoń w Słupsku
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:
> Teo Powinna być w polsce edukacja seksualna bo to by zapobiegało
> wielu zachowaniom zboczonym, czy nerwicom seksualnym z fobiami
> psychozami itd, ale to co ty piszesz to zboczenia i to ciężkie, takie
> zboczenia właśnie wzieły się od zachamowanego rozwoju w tej sferze
>

Świat testował już wiele rozwiązań w dziedzinie edukacji seksualnej a
mimo tego nie udało się wyeliminować patologii seksualnych i
psychicznych. Można by wręcz powiedzieć, że nic się w tej sferze nie
zmieniło a może nawet pogorszyło. Nie wypróbowano jeszcze tylko jednego:
nie zalegalizowano kazirodztwa jako jednego z wielu zachowań seksualnych
chociaż nie karze się już za kazirodztwo w Portugalii, Hiszpanii,
Belgii, Holandii, Szwecji, Francji.

Nigdzie też nie przetestowano, nawet na najmniejszą nawet skalę,
rozwiązania o którym piszę od dawna, czyli wychowania seksualnego oraz
inicjacji seksualnej dzieci w trójkącie: matka-dziecko-ojciec. Według
mnie taka praktyka inicjacji spowoduje, że dziecko stanie się
emocjonalnie równym swemu rodzicowi, uwolni się od poczucia niższości w
stosunku do tegoż rodzica (z kompleksu Edypa/Elektry) i przestanie
rywalizować z rodzicem o jego partnera.

Podczas aktu inicjacji dziecko utrwali w sobie (poprzez doświadczenie)
wzorce zachowań męskich i żeńskich, które obserwowało u rodziców podczas
długiego okresu swojego wzrastania. Niedopuszczalną więc jest inicjacja
w rodzinach, w których - poczynając od narodzin dziecka - panowały
fałsz, obłuda, zakłamanie i wzajemne wyzyskiwanie się rodziców dziecka a
miłość była tylko pustym słowem.

Ważne jest również to, że rodzic umożliwiając dziecku sięgnięcie po
swego partnera seksualnego nie traktuje tegoż partnera jako swoją
własność lecz jako odrębną jednostkę. Akt inicjacji ma zatem znaczenie
zasadnicze jeżeli chodzi o odrzucenie systemu własności prywatnej, który
zdominował nasz dotychczasowy świat zbudowany na zakazie.

--
Pozdrawiam
Wladek Tarnawski - LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

---
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe
Avast.
http://www.avast.com

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


173. Data: 2014-12-08 19:19:11

Temat: Re: Biedoń w Słupsku
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08 Dec 2014 16:37:30 GMT, Budzik napisał(a):

> Użytkownik XL i...@g...pl ...
>
>>> Tyle razy prostowano te bzdury o lekcjach seksu w przedszkolu ze
>>> wierzy w to juz tylko ktos kto ma jakies fobie...
>>
>> Jakie lekcje seksu znowu? - lekcje, na których OBCY DOROŚLI mają
>> dostęp do nagiego ciała dzieci bez wiedzy ich rodziców.
>>
> Nie wiem o jakich obcych dorosłych mówisz

O wychowawcach oraz o ICH dostępie do dzieci:

"Jak to w przedszkolu?

- Edukacja seksualna jest obowiązkowa w Niemczech od przedszkola. Jest
konkretny program, są podręczniki, przygotowane przez ,,specjalistów"
zabawy.

Zabawy?

- Choćby w doktora.

A jak się w to bawi?

- Bada się specjalnie przygotowane lalki z narządami płciowymi, ale i
pokazuje się na własnym ciele, gdzie, co i jak działa.

Zaraz, zaraz. Za takie rzeczy w USA idzie się do więzienia.

- U nas jest to element edukacji seksualnej. Maluchy uczą się anatomii
narządów płciowych oraz jak ich używać niekoniecznie do prokreacji, a do
zaspokojenia swoich seksualnych potrzeb. Ministerstwo ostatnio wydało
książeczkę ,,ABC małego ciała. Leksykon dla dziewczynek i chłopców". Proszę
zobaczyć: rozmiar 7 na 7 cm, zmieści się więc w każdej dziecięcej rączce. I
wszystko na wesoło i kolorowo. I cytat - z góry przepraszam, jeśli
przekracza granice przyzwoitości - ,,dotykanie jąder może być rozkoszne i
piękne", ,,Łechtaczka znajduje się z przodu pomiędzy małymi wargami
sromowymi. Dotykanie łechtaczki może dostarczyć wiele rozkoszy" albo
,,Prezerwatywy można kupić w różnych kolorach, rozmiarach i gustach
smakowych. Dzięki nim można zapobiegać ciąży, uniknąć zarażenia się
chorobami". Do tego mamy obrazek penisa w czasie wzwodu. I ostatni cytat:
,,Bycie lesbijką jest dla niektórych ludzi niezwyczajne, ale to jest
zupełnie normalne. Tak jak można mieć ochotę na czekoladę, tak samo kobiety
i mężczyźni mogą mieć ochotę na seks z samym sobą".

Jeszcze proszę powiedzieć, że zabawa w lesbijki jest normą w niemieckim
przedszkolu...

- Prawie. Nie we wszystkich przedszkolach jest to stosowane, ale taki jest
trend: rozstawia się dzieci po kątach i każe przytulać oraz uczy
masturbacji."

http://www.kurierpieninski.pl/component/content/arti
cle/732-o-przymusowej-edukacji-seksualnej-dzieci.htm
l


I niby KTO tego wszystkiego uczy te dzieci?



> ale mam wrażenie że ani nie
> czytałas tego o czym dyskutujemy a co ważniejsze - zapomniałas dopisac
> jeszcze o cyganach i kosmitach!

Dopisuję to:
http://wpolityce.pl/polityka/166166-jak-reaguja-dzie
ci-na-program-rownosciowe-przedszkole-chlopcy-gryza-
i-placza-nie-chca-ubierac-sie-w-dziewczynskie-rzeczy



oraz to:
http://www.rzecznikrodzicow.pl/opinia-pan-do-program
u-rownosciowe-przedszkole

"Opinia PAN do programu Równościowe Przedszkole

Dr hab. prof. APS Józefa Bałachowicz

Przewodnicząca Zespołu Edukacji Elementarnej Polskiej Akademii Nauk



Opinia programu autorstwa Pań Anny Dzierzgowskiej, Joanny Piotrowskiej, Ewy
Rutkowskiej pt. Równościowe przedszkole. Jak uczynić wychowanie
przedszkolne wrażliwym na płeć

Na początku należy zaznaczyć, że projektowanie procesów wychowawczych
małego dziecka wymaga wielkiej rozwagi, staranności i dbałości o rzetelność
naukową oraz zgodność z przyjętymi rozwiązaniami prawnymi. Wprowadzenie
elementów wychowania równościowego i przyjmowanych standardów przez
społeczeństwo demokratyczne powinno być przedmiotem szerokiej debaty
społecznej, a w konsekwencji znaleźć swoje odbicie w podstawie programowej
wychowania przedszkolnego, a przede wszystkim w standardach (a następnie w
planach i programach) kształcenia nauczycieli.

Problematyka stereotypów płciowych i konsekwencji ich obecności w życiu
społecznym jest niezwykle ważna dla edukacji. Liczne polskie badania
dowodzą, że nierówne traktowanie płci i umacnianie stereotypowego wizerunku
kobiety i mężczyzny zachodzi na każdym szczeblu edukacji (por. badania L.
Kopciewicz, M. Chomczyńskiej-Rubachy, M. Karkowskiej, S.
Kamińskiej-Berezowskiej, M. Falkiewicz-Szult i in.), a rozpoczyna się już w
przedszkolu. Z tego względu uwrażliwienie nauczycieli na powielanie
zachowań stereotypowych wobec płci wychowanków, budowanie u nich
świadomości mechanizmów dyskryminacji, a w konsekwencji - unikanie w pracy
z dziećmi reprodukcji stereotypów związanych z płcią, kształtowanie
pozytywnych doświadczeń dzieci w toku wychowania, rozwój indywidualnych
zdolności niezależnie od płci, jest niezwykle cenne. Realizacja takich
celów ma pozytywny wymiar zarówno społeczny, jak też indywidualny;
zabezpiecza sprawiedliwe i demokratyczne stosunki społeczne oraz umożliwia
pełną samorealizację jednostki.

Opracowanie autorstwa Pani Anny Dzierzgowskiej, Joanny Piotrowskiej, Ewy
Rutkowskiej pt. Równościowe przedszkole. Jak uczynić wychowanie
przedszkolne wrażliwym na płeć nawiązuje _tylko w pewnym stopniu_ do
powyższych założeń, ale w wielu punktach ich _nie spełnia_.

Przedstawionego do opinii opracowania nie można zakwalifikować jako
,,program edukacji przedszkolnej". Według wymagań zawartych w stosownych
dokumentach prawnych1, program powinien być dostosowany do potrzeb i
możliwości dzieci, dla których jest przeznaczony. W rzeczywistości treść
przedstawionego opracowania jest wyraźnie ukierunkowana na zmiany w
zachowaniach dorosłych (nauczycieli), co w konsekwencji ma się przełożyć na
ich sposób pracy z dziećmi. Jest więc on dokumentem skierowanym do
dorosłych jako grupy docelowej. Ponadto w przedstawionym do opinii tekście
znaleźć można różne deklaracje co do intencji tego opracowania i jego
funkcji (np. że jest to program, poradnik czy metaprogram).

W przedstawionym opracowaniu brak szczegółowych celów kształcenia i
wychowania, które odnosiłyby się do zadań, jakie stawiane są przed
wychowaniem przedszkolnym w Podstawie programowej wychowania przedszkolnego
dla przedszkoli, innych form edukacji przedszkolnej oddziałów
przedszkolnych w szkołach podstawowych. Wyraźna jest instrumentalizacja
dziecka, włączanie do treści wychowania przedszkolnego problemów, które są
ważne społecznie, ale nie dotyczą dzieci.

Przedstawione w poradniku propozycje dla nauczycieli są nadzwyczaj
słabo opracowane pod względem treściowym, dydaktycznym i metodycznym.
Nieobecność opisu sposobów osiągania celów kształcenia i wychowania z
uwzględnieniem możliwości indywidualizacji pracy w zależności od potrzeb i
możliwości dzieci. Jedyną wytyczną jest równość płci. Brak uwzględnienia
różnic związanych z np. kapitałem społecznym, kodem językowym,
doświadczeniami życiowymi, miejscem zamieszkania i możliwościami, jakie
oferuje najbliższe środowisko itp.

Interpretacja wiedzy psychologicznej o rozwoju dziecka przez Autorki
zawiera wiele uproszczeń, stąd chyba proponowane zajęcia mają charakter
transmisyjny, z dużą ofertą biernego konsumowania ,,programu zewnętrznego".
Dominującą formą pracy z dziećmi przy realizacji ,,przedszkola
równościowego" są zajęcia dydaktyczne, które są bardzo zbliżone do lekcji.
Autorki scenariuszy nie określają dla jakiej grupy wiekowej takie zajęcia
są przeznaczone. Brak w nich zróżnicowania poziomów pracy, punktem wyjścia
zajęć obok sytuacji aktywizujących dzieci (np. spotkanie z kobietami
wykonującymi zawody ,,męskie", s. 47), istnieją też sytuacje stereotypowe,
nie wyzwalające ciekawości poznawczej dzieci. Niektóre treści zawarte w
scenariuszach lokują się w strefie poza ,,najbliższym rozwojem" dziecka. Są
więc zbyt trudne,
a ponadto mało interesujące dla dzieci w wieku przedszkolnym. Pojęcie
czasu historycznego, rozumienie zmian kulturowych i społecznych,
konstruowanych w sposób jak w opiniowanym opracowaniu, leży poza strefą
najbliższego rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym.

Istotnym uchybieniem proponowanych nauczycielom treści wychowania jest
utożsamianie wprowadzania idei wychowania równościowego w przedszkolu z
wychowaniem apłciowym. Czym innym jest bowiem ujawnianie dyskryminacji ze
względu na płeć, obecnej w naszej kulturze i rozważny trening zachowań
prorównościowych, a czym innym ,,wysadzanie dziecka" z jego biologicznej
płci i kształtowanie niechętnego stosunku do niej. Nie jest to tendencja
zgodna z celami ogólnospołecznymi, gwarancjami prawnymi wychowania dzieci i
dbałością o ich zdrowie psychiczne. Dziecko ma prawo do uzyskania wsparcia
wychowawczego w kształtowaniu swojej tożsamości płciowej2.

Ważnym mankamentem opiniowanego dokumentu jest proponowanie pomijania
głosu rodziców w sprawie wychowywania ich własnych dzieci. Jest to idea
sprzeczna z Konstytucją RP, z procesem demokratyzacji oświaty, jaki
zachodzi w Polsce od okresu transformacji ustrojowej, jak też z
nowoczesnymi tendencjami w oświacie przebiegającymi na świecie, a
dotyczącymi edukacji nastawionej na partnerstwo podmiotów i wreszcie
sprzeczne z ideą samego programu równościowego, sugeruje bowiem
dyskryminację głosu najważniejszych dla dziecka osób.

Konkluzja: przedstawione do opinii opracowanie jest w wielu miejscach
sprzeczne
z założeniami edukacji dziecka, a więc nie spełnia wymagań merytorycznych
i dydaktycznych stawianych programom wychowania przedszkolnego.

1. Podstawą opinii są: Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty
(Dz. U. 1991, Nr 95 poz. 425) i Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej
z dnia 21 czerwca 2012 r. w sprawie dopuszczania do użytku w szkole
programów wychowania przedszkolnego i programów nauczania oraz dopuszczania
do użytku szkolnego podręczników (Dz. U. 2012, poz. 752) oraz
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27sierpnia 2012 r. w
sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia
ogólnego w poszczególnych typach szkół (Dz. U. 2012, poz. 997). .

2. Zgodnie z danymi Światowej Organizacji Zdrowia, w wieku od 2 lat dzieci
uczą się, że istnieją chłopcy i dziewczynki i dochodzi u nich do początków
kształtowania się tożsamości płciowej (Biuro Regionalne WHO dla Europy i
BZgA, Standardy edukacji seksualnej w Europie, s. 24), a od 4 lat wiedzą
już kim są - ,,chłopcem lub dziewczynką i że zawsze nimi będą" ( Standardy,
s. 25). Dlatego też dla prawidłowego rozwoju seksualnego i zdrowia ważne
jest ,,pozytywne nastawienie w stosunku do własnej płci biologicznej i
społeczno-kulturowej (Standardy, s.38). W edukacji powinno się to
przekładać na organizowanie działań, podczas których dzieci będą
kształtować poczucie, że ,,dobrze jest być dziewczynką lub chłopcem"
(Standardy, s.38). W przedstawionym programie zdecydowanie brak jest
skierowania należytej uwagi na umacnianie własnej tożsamości płciowej
dzieci. Warto w tym miejscu odwołać się do innego zapisu WHO, który nie
znajduje odbicia w zapisach ,,Programu równościowego...", mówiącego o tym, że
edukacja seksualna powinna być dostosowana do kultury, z jakiej wywodzą się
dzieci i uwzględniać społeczno-kulturową tożsamość płci ( Standardy, s.27.)
"

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


174. Data: 2014-12-08 19:31:33

Temat: Re: Biedoń w Słupsku
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora


Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
news:5485a859$0$21561$65785112@news.neostrada.pl...
> Dnia 2014-12-08 12:32, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
>> Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
>> wiadomości news:XnsA3FD773F1B80Dbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
..
>>> Użytkownik Chiron c...@o...eu ...
>>>
>>>>>>> I już widzisz że nie tylko o strach chodzi.
>>>>>>> Teraz wróć kilka postów gdzie wyszedłes z błędnej tezy i odpowiedz
>>>>>>> ponownie.
>>>>>>
>>>>>> O strach "irracjonalny" i wynikające z tego pozostałe rzeczy:
>>>>>> dyskryminacja, wręcz wrogość i nienawiść. Proszę wskazać ten
>>>>>> IRRACJONALNY strach
>>>>>
>>>>> Wróć, proszę, do pierwszego posta na który odpowiadałem i do linka
>>>>> jaki podałes jako resume Biedronia.
>>>>
>>>> Ja wykonuję Twoje instrukcje- i skoro tego niwe dostrzegam, to albo
>>>> tego tam nie ma, albo z jakiegoś powodu nie potrafię znaleźć. Jedyna
>>>> możliwość kontynuacji dyskusji- wskażesz konkretnie, bez zagadek
>>>
>>> Znaczy uważasz, że straszenie Biedroniem, ktory, teraz jako prezydent,
>>> weźmie się za małe dzieci jest racjonalne?
>> Facet stoi za czymś takim:
>> http://niezalezna.pl/40667-biedron-z-grodzka-wyeduku
ja-nasze-dzieci
>
> I pewnie dużo już ich wyedukowali, setki tysiąców czy już miliony...
>
>> a to przecież nie jego ostatnie słowo.
>
> I okazało się, że pierwsze słowo było w Piśmie a ostatnie zna tylko
> Chiron.
>
>> Budzik- gdybyś się dowiedział, że dyrektorem w liceum Twojej córki
>> został lowelasik, ktorego często widuje się prowadzącego się z
>> małolatami po mieście- to miałbyś coś przeciw, czy nie?
>
> A gdybyś nie słuchał plotek a wieczorami po klubach się nie szwędał, to
> miałbyś też do pana dyrektora, ba! takoż i do zatrudnionych przez niego
> pań pedagożek nieograniczony brak zaufania?
>

Pięknie trywializujesz r e a l n e zagrożenia

--

Chiron


---
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe
Avast.
http://www.avast.com

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


175. Data: 2014-12-08 19:35:46

Temat: Re: Biedoń w Słupsku
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Teo
Wyeliminowano, jest ogromna różnica między krajami gdzie jest edu. Seksualna, dlatego
Szwecja wprowadziła przymusową edukacje dla emigrantów, bo emigranci z krajów gdzie
seks jest tabu, są główną przyczyną przestępstw seksualnych

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


176. Data: 2014-12-08 19:46:06

Temat: Re: Biedoń w Słupsku
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
Ludzie normalni gejów się nie boją, a matki uczą dzieci że księża to zboczeńcy i co
mają robić jak taki będzie się zbliżał z łapami. A tu Michalczewski, facet ma dobrze
w głowie poukładane;

Pytany o swoje poparcie prawa osób homoseksualnych do adopcji, Michalczewski
zaznacza: - Większość ludzi, którzy mają z tą moją wypowiedzią problem, nawet nie
kiwnęła palcem, żeby dzieci z rodzin patologicznych miały lepiej. Ale są przeciwko.
"Nie i koniec! Wy, geje, nie będziecie mieli dzieci!". Takie pier... przepraszam,
mądrowanie się. To są zwykli obłudnicy. Katolicy obłudnicy. (...) Dla mnie przed
wiarą katolicką ważniejsze jest dobro dzieci.

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


177. Data: 2014-12-08 20:02:06

Temat: Re: Biedoń w Słupsku
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> Teo Wyeliminowano, jest ogromna różnica między krajami gdzie jest
> edu. Seksualna, dlatego Szwecja wprowadziła przymusową edukacje dla
> emigrantów, bo emigranci z krajów gdzie seks jest tabu, są główną
> przyczyną przestępstw seksualnych

Jest znacząca różnica między tymi krajami, w których wprowadzono
edukację seksualną a tymi gdzie tej edukacji nie ma. Ale patologii w
krajach edukacyjnie liberalnych całkowicie nie wyeliminowano. Można
powiedzieć, że w krajach takich jak Szwecja dokonuje się postęp w
przygotowaniu rodziny do edukacji seksualnej według moich reguł. Bo, jak
zaznaczyłem już nie raz i nie dwa, nieświadomi rodzice dokonaliby u
dziecka totalnego spustoszenia emocjonalnego i wypuściliby ze swego
gniazda psychopatów i morderców. Dlatego w zastępstwie patologicznego
domu rodzinnego funkcje wychowawcze w dziedzinie seksu musi przejąć
tymczasowo szkoła aż do chwili gdy przygotowane już dzieci będą mogły
wychowywać swoje dzieci (następne pokolenie) zgodnie z tym o czym piszę.

--
Pozdrawiam
Wladek Tarnawski - LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

---
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe
Avast.
http://www.avast.com

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


178. Data: 2014-12-08 20:11:19

Temat: Re: Biedoń w Słupsku
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-12-08 19:31, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> news:5485a859$0$21561$65785112@news.neostrada.pl...
>> Dnia 2014-12-08 12:32, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
>>> Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
>>> wiadomości news:XnsA3FD773F1B80Dbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
..
>>>>
>>>> Znaczy uważasz, że straszenie Biedroniem, ktory, teraz jako prezydent,
>>>> weźmie się za małe dzieci jest racjonalne?
>>> Facet stoi za czymś takim:
>>> http://niezalezna.pl/40667-biedron-z-grodzka-wyeduku
ja-nasze-dzieci
[...]
>>> Budzik- gdybyś się dowiedział, że dyrektorem w liceum Twojej córki
>>> został lowelasik, ktorego często widuje się prowadzącego się z
>>> małolatami po mieście- to miałbyś coś przeciw, czy nie?
>>
>> A gdybyś nie słuchał plotek a wieczorami po klubach się nie szwędał,
>> to miałbyś też do pana dyrektora, ba! takoż i do zatrudnionych przez
>> niego pań pedagożek nieograniczony brak zaufania?
>
> Pięknie trywializujesz r e a l n e zagrożenia

No. Piękniej. Przyczyniam się. Pozwalając małolatom na spacery z pedalstwem.

Q
--
Ja tam nie jestem socjopatą. Umiem doskonale udawać, że lubię ludzi.

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


179. Data: 2014-12-08 22:27:13

Temat: Re: Biedoń w Słupsku
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora


Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:XnsA3FD99E0AA44Cbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
..
> Użytkownik Chiron c...@o...eu ...
>
>>>>>>> I już widzisz że nie tylko o strach chodzi.
>>>>>>> Teraz wróć kilka postów gdzie wyszedłes z błędnej tezy i
>>>>>>> odpowiedz ponownie.
>>>>>>
>>>>>> O strach "irracjonalny" i wynikające z tego pozostałe rzeczy:
>>>>>> dyskryminacja, wręcz wrogość i nienawiść. Proszę wskazać ten
>>>>>> IRRACJONALNY strach
>>>>>
>>>>> Wróć, proszę, do pierwszego posta na który odpowiadałem i do linka
>>>>> jaki podałes jako resume Biedronia.
>>>>
>>>> Ja wykonuję Twoje instrukcje- i skoro tego niwe dostrzegam, to albo
>>>> tego tam nie ma, albo z jakiegoś powodu nie potrafię znaleźć. Jedyna
>>>> możliwość kontynuacji dyskusji- wskażesz konkretnie, bez zagadek
>>>
>>> Znaczy uważasz, że straszenie Biedroniem, ktory, teraz jako
>>> prezydent, weźmie się za małe dzieci jest racjonalne?
>> Facet stoi za czymś takim:
>> http://niezalezna.pl/40667-biedron-z-grodzka-wyeduku
ja-nasze-dzieci
>>
> Tyle razy prostowano te bzdury o lekcjach seksu w przedszkolu ze wierzy w
> to juz tylko ktos kto ma jakies fobie...
Nie podajesz ŻADNEGO argumentu- tylko niczym nie uzasadniony tekst, jakoby
to była wiedza powszechna. Tymczasem o warsztatach homo dla dzeici- pod
przewodnictwem Biedronia możesz sobie przeczytać na wielu forach- różnią się
tylko podejściem- a nie tym, czy są organizowane.
Chciałbym Ci przekazać coś, co mi od razu się skojarzyło, jak obserwuję
dziłalność Biedronia: otóż byliśmy kiedyś na spotkaniu wyborczym z Johnem
Godsonem (kilka lat temu). Widzieliśmy go z żoną pierwszy raz. Zaciekawiło
nas to, co mówił. Oboje zapamiętaliśmy, że to cudzoziemiec, związany z
Polską (wykładowca akademicki w Łodzi)- no może warto zagłosować- sprawia
wrażenie uczciwego, mówi sensownie, no i (jako cudzoziemiec) zapewne nie
jest uwikłany w lokalne układy. Wiesz, że dopiero po jakimś czasie, kiedy
usłyszeliśmy w radiu jak na pytanie o rasizm w Polsce opowiadał, że z tego
powodu został dawno temu pobity- doszło do nas, że jest murzynem! Nie
zwracaliśmy na to uwagi. Po prostu. IMO- wielu ludzi, którzy się
interesowali tym politykiem- pewno złapało się na czymś podobnym. A wiesz,
czemu? Bo on nigdy tego nie podkreślał. Nie robił z tego swojego
politycznego sztandaru. Co komu do koloru jego skóry? Kim trzeba być, żeby
za to dyskryminować człowieka? No dobrze- a Biedroń? Przecież on nic nie ma
do zaoferowania, jako polityk. Jego jedynym programem politycznym jest
"pedałowanie". Och, jak ci geje są dyskryminowani! A to są tacy wspaniali
ludzie! Patrzcie na mnie- geje są cudowni! Wiesz- moja opinia jest taka: na
takich zakompleksionych manipulatorów daje się nabrać nasze społeczeństwo.
Każda dyskusja (inicjowałem takie, jak strtował na prezydenta) o jego
programie dla Słupska spotykała się z atakami trolii czy pożytecznych
idiotów i przyszywanie mi łaty homofoba. Tak_to_wygląda.




>> a to przecież nie jego ostatnie słowo.
>> Budzik- gdybyś się dowiedział, że dyrektorem w liceum Twojej córki
>> został lowelasik, ktorego często widuje się prowadzącego się z
>> małolatami po mieście- to miałbyś coś przeciw, czy nie?
>
> Wybacz, cwiczysz manipulacje? Slaba...
> No chyba, ze masz jakies dowody, ze Biedron podrywa nieletnich chłopców w
> szkolach?
> Wtedy zdecydowanie mam coś przeciw!
Nie, to nie jest manipulacja. Niby jaka? Jeśli facet obnosi się ze swoim
homoseksualizmem, to w tym sensie czym się to różni od faceta, który by się
obnosił ze swoim zamiłowaniem do uczennic? Czy znasz jakiegoś
homoseksualistę? Moja małżonka kilka lat pracowała w teatrze- napatrzyliśmy
się dość.

--

Chiron


---
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe
Avast.
http://www.avast.com

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


180. Data: 2014-12-08 22:30:19

Temat: Re: Biedoń w Słupsku
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Teo
Przecież ty jesteś zboczeńcem, i dużo jest ludzi co nie wiedzą co jest co i dlatego
specjaliści w szkole dają nalepsze rezultaty.

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


 

strony : 1 ... 10 ... 17 . [ 18 ] . 19 ... 30 ... 40 ... 48


« poprzedni wątek następny wątek »


Wyszukiwanie zaawansowane »

Starsze wątki

Jak nie rtęciówki, to szczepionki...
Zbrodniarz
Coraz większe problemy z buractwem.
Taaaaak, Polacy WIERZĄ w uczciwość wyborów!
Metafizyczna Patologia

zobacz wszyskie »

Najnowsze wątki

Połowa Polek piła w ciąży. Dzieci z FASD rodzi się więcej niż z zespołem Downa i autyzmem
O tym jak w WB/UK rząd nieudolnie walczy z otyłością u dzieci
Trump jak stereotypowy "twój stary". Obsługa iPhone'a go przerasta
Wspierajmy Trzaskowskiego!
I co? Jest wojna w Europie, prawda?

zobacz wszyskie »