Biedoń w Słupsku

331. Data: 2014-12-15 19:24:57

Temat: Re: Biedoń w Słupsku
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15 Dec 2014 18:16:05 GMT, Budzik napisał(a):

> Użytkownik XL i...@g...pl ...

> Najwazniejsze ze Ty wiesz wszystko swietnie.

Tak - bo to MNIE dotyczy bezpośrednio, więc wiem.

> No i ze nie jestes homofobem.

Nie.

> No i ze homoseksualizm to zboczenie.

Tak.

> Nie przejmuj sie sprzecznosciami!

Nie ma ich.

332. Data: 2014-12-15 19:27:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15 Dec 2014 18:16:07 GMT, Budzik napisał(a):

> Użytkownik XL i...@g...pl ...

> A Ty obnosisz się ze swoją orientacją seksualna?

Nie - nie chodzę na parady równości, nie startuję na polityczne stanowiska
tylko a propos swej orientacji seksualnej itp.

333. Data: 2014-12-15 19:28:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Dec 2014 19:16:19 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-12-15 18:14, obywatel XL uprzejmie donosi:

> Może pierze?

Pierzy. Się. Trochę za wczesnie jak na rzecznika Qry...

334. Data: 2014-12-15 19:28:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Dec 2014 19:17:35 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-12-15 18:10, obywatel XL uprzejmie donosi:

> Ona jedyna, c'nie?

Ona.

335. Data: 2014-12-15 19:30:21

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Może pierze?

Nie używa pralki automatycznej?

--

Chiron

---
Avast.

336. Data: 2014-12-15 19:33:37

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

aledługiwontek niechcemisieczytać

337. Data: 2014-12-15 19:35:33

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-15 08:56, Chiron pisze:

> Dziękuję, ze awansowałem u Ciebie na dupka.

Nie awansowałeś. Zajmujesz to stanowisko od czasu do czasu.

> [...]
> estetyczny. Głupole, którzy wmawiają takiemu dziecku, że jest takie
> samo, jak jego rówieśnicy robią mu prawdziwą krzywdę.

Nie chciałabym burzyć Twojej wizji świata, ale NIKT z nas nie jest taki sam.

> [...]
> pewien rodzaj strachu(?)- który jest czymś zupełnie normalnym w takiej
> sytuacji. Z tego strachu jednak nie wynika chęć zabronienia takiemu
> dziecku przychodzenia na basen. Jednak_to_nie_jest_demonstracja! IMO
> jesteś nienormalna, jeśli uważasz, że np taki dzieciak powinien bez
> protez maszerować w bluzce z krótkim rękawkiem po ulicy. I to nie
> dlatego, że dla innych to nie jest miły widok. Przede wszystkim dla
> tego, że dla_niego_to_jest_spora_trauma. Żeby nikt się nie odezwał- taki
> dzieciak zawsze będzie czuł na sobie te spojrzenia ludzi. A Ty- każesz

Niczego nikomu nie każę. Nawet akceptuję, że ze swym kalectwem
bezwstydnie się obnosisz.

Ewa

338. Data: 2014-12-15 19:39:54

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-15 19:16, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-12-15 18:14, obywatel XL uprzejmie donosi:

> Może pierze?

A konkretnie - gimnastykowała się.

Ewa

339. Data: 2014-12-15 19:43:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-15 10:52, Budzik pisze:
> Użytkownik FEniks x...@p...fm ...

> Dziekuję Ewo.
> Przyznam szczerze, ze wpis Chirona był dla mnie nadzieją - zdałem sobie
> bowiem sprawę, że ze wspomnianym chłopcem znam się już ładnych parę lat a
> taki komentarz jak naszego niepełnosprawnego Chirona, usłyszałem w jego
> stronę po raz pierwszy.

Tego typu wpis to już nie pierwszy raz. Niby powinnam się już
przyzwyczaić, a jakoś nie mogę.

Ewa

340. Data: 2014-12-15 19:45:44

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-15 19:16, Budzik pisze:
> Użytkownik XL i...@g...pl ...

> A Ty obnosisz się ze swoją orientacją seksualna?

A bo to raz!

Ewa

Jak nie rtęciówki, to szczepionki...
Zbrodniarz
Coraz większe problemy z buractwem.
Taaaaak, Polacy WIERZĄ w uczciwość wyborów!
Metafizyczna Patologia