Bielenda "Powitanie z Afryka":)

1. Data: 2005-11-15 16:45:08

Temat: Re: Bielenda "Powitanie z Afryka":) [OT]
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

>piwno-musztardowy.
>
> Brzmi nieźle.

smakuje jeszcze lepiej. a i piwka mozna lyknac przy okazji.

> Może metoda 'madzika'? Wymarać w zaprzyjaźnionej piekarni porządny zakwas,
> i tylko podtrzymywać go przy życiu :)

to tez brzmi jak trudne zadanie - juz dwoch ludzi i cztery koty
podtrzymujemy przy zyciu, a do tego jeszcze zakwas :)

-- kasica

1. Data: 2005-11-15 17:27:51

Temat: Re: Bielenda "Powitanie z Afryka":)
Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zofia Rakowska" <m...@o...pl> napisał w
wiadomości news:Xns970F6B4D41275mojatfurczoscradosna@193.42.231
.152...

> Ja też :))

I ja:)
Ale teraz już nie ma takich kożuchów jak dawniej :(

Kaśka

1. Data: 2005-11-15 17:37:57

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margaret" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> i przy okazji dowiedzialam się, ze i maseczka blotna do wlosow jest (szampon
> tez niby blotny, ale wyglada jak taki..hmm..karmel?toffi?..szarawo-brazowy, a
> pachnie fajnie).

Jeśli to ma cos wspólnego z takimi błotnymi szamponami i odżywkami, jakich
używają Arabki, to ja wykupię im ze dwie partie.
Przywiozłam sobie z wakacji dwie litrowe butle takiego szamponu, wygląda
obrzydliwie, pachnie różami, a włosy są po nim miękkie, mają połysk i taką jakby
inną fakturę, nie wiem jak to określić, są takie lejące się, cięższe, ale w
dobrym tego słowa znaczeniu.
A ten Bielendy? Jak wrażenia?

Kaśka

[SPAM] www.apteka-kosmetyki.pl