[wawa] Worek/torebka

1. Data: 2005-11-14 11:04:36

Temat: [wawa] Worek/torebka
Od: "Puchacz" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

Mam zapotrzebowanie na worek na ramie. Mniej wiecej zeby tak wygladal:
http://www.marcus-promotion.pl/images/inne_files/mar
cus_002.jpg
No i oczywiscie zeby to bylo z materialu jakiegos ladnego i najlepiej w
kolorze bezowym albo jakims takim zeby do wszystkiego pasowalo :)
Wiecie gdzie takie cos mozna kupic?
Bylam juz pod Palacem w KDT i w Factory ale nic nie widzialam.

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2005-11-14 11:10:17

Temat: Re: [wawa] Worek/torebka
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Puchacz napisał(a):
> [...]
> No i oczywiscie zeby to bylo z materialu jakiegos ladnego i najlepiej w
> kolorze bezowym albo jakims takim zeby do wszystkiego pasowalo :)

Kroj wyglada na worek zeglarski. Zobacz w sklepach zeglarskich (o ile
takie jeszcze istnieja), a nuz cos nadajacego sie do noszenia bedzie :)
Poza tym jest on banalnie prosty do uszycia, nawet poczatkujaca krawcowa
powinna sobie poradzic.

th

GIVENCHY - VERY IRRESTIBLE
Krem przeciwzmarszczkowy
perfumy o zapachu zielonego jablka?
[Wrocław] To może tym razem meksykańska knajpa? :)
www.dvd100.net Visitanos Verbatim Traxdata Princo.*** 28BR