Bigos - nowa relacja

1. Data: 2004-03-05 19:41:25

Temat: Re: Bigos - nowa relacja
Od: "ścierwo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona" <i...@W...pl> napisał w wiadomości
news:c2al1s$e56
> > A jak wino to ile?
> Nie pytasz jakie?
Wiem sama!
SŁODKIE BIAŁE
Tylko ile?
Cała flaszka?
ziuta

From: "Magdalena Bassett" <m...@o...com>
Sent: Thursday, February 12, 2004 8:07 PM
"to otwarta grupa i skoro ja moge tu pisac, to i scierwo tez moze."

1. Data: 2004-03-05 21:53:44

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

ścierwo ( d...@w...pl ) napisał:

> Użytkownik "Iwona" <i...@W...pl> napisał w wiadomości
> Wiem sama!
> SŁODKIE BIAŁE
No widzisz, jesteś doskonała.

> Tylko ile?
> Cała flaszka?
Ta, ile wlezie.

1. Data: 2004-03-06 10:01:36

Od: "ścierwo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ścierwo" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Zachęcona relacją Pani Duszczyńskiej, postanowiłam też zrobić bigos na
> oczach PT Publiczności.
Dziś drugi dzień gotowania, kupiłam karkówkę, łopatkę i jeszcze kiełbasy
Senatorskiej, bo się sprawdziła smakowo. Winko mam Egri Bikaver. Tylko "coś"
mi przez noc wyżarło połowę garnka (tu sobie myślę o zawartości :P).
ziuta

1. Data: 2004-03-06 11:32:47

Temat: Rozmyślania nad bigosem/Re: Bigos - nowa relacja
Od: "ścierwo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ścierwo" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Zachęcona relacją Pani Duszczyńskiej, postanowiłam też zrobić bigos na
> oczach PT Publiczności.
Bigos się prychczy, dodałam zesmażonej łopatki i kiełbasy Senatorskiej;
wskutek zmniejszenia się ilości początkowej bigosu karkóweczka pozostała w
lodówce.
Bigos się prychczy, a ja sobie rozmyślam nad nim. Już wiadomo, że 2 kg
kapusty kiszonej to za mało, trzeba przewidzieć rozchody na etapach. I tu
wpadłam na myśl, że jakby tak zdobyć wielki sagan na 5-8 kg i ugotować w
nim. Nie sądzicie, że zwiększanie ilości wsadu do kotła wpływa korzystnie na
smak potrawy?
ziuta

1. Data: 2004-03-07 00:18:08

Od: "ścierwo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ścierwo" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Zachęcona relacją Pani Duszczyńskiej, postanowiłam też zrobić bigos na
> oczach PT Publiczności.
Słusznie mnie Ewcia [ Niesz! ] sztorcuje, że nie wiadomo, co z tym bigodem -
spalił się? Czyco?
Otóż - bigos zszedł na maliznę - zanim miał szansę zostać dojrzałym bigosem
został pożarty.
Więc się nie dowiemy nigdy, co z niego mogło wyrosnąć. Zapowiadał się
wszakże bardzo dobrze.
AHA DODAŁAM KILKA ZIAREN JAŁOWCA - oskomatycznie służy.
ziuta

"to otwarta grupa i skoro ja moge tu pisac, to i scierwo tez moze."

Jadłospis
Bigosik wegetariański - przepis
[OT]Czy ja się czepiam?
Miodownik w przepisie na musztardę