Bioenergoterapeuta

1. Data: 2001-11-07 20:56:15

Temat: Bioenergoterapeuta
Od: "Yacool" <m...@p...multinet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy bioenergoterapeuci faktycznie moga wyleczyc kogos np. z luszczycy, czy
to tylko takie sciemnianie i nikt nie wiem czy to pomaga czy nie ? A
jesli pomaga to czy wszyscy sa wiarygodni a no i czy w Poznaniu jest taki
jakis dobry ?

2. Data: 2001-11-08 10:40:00

Temat: Re: Bioenergoterapeuta
Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie pomaga, ew. tylko na zasadzie sugestii

Użytkownik Yacool <m...@p...multinet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9sc77h$jti$...@n...tpi.pl...

3. Data: 2001-11-19 22:22:21

Od: s...@i...pl (-S-K-o-o-B-i-) szukaj wiadomości tego autora

Yacool powiada: <m...@p...multinet.pl, 21:56, środa 7lis2001>

> [...]
> to tylko takie sciemnianie i nikt nie wiem czy to pomaga czy nie ? A
> jesli pomaga to czy wszyscy sa wiarygodni a no i czy w Poznaniu jest taki

moim nieskromnym zdaniem sciemnianie w 100%
byly jakies badanie, ze efekt placebo, ze motywacja itp, ale slyszalem
ze juz to obalili, ciagle pieprza o jakiejs energi miedzygwiezdnej
itd, ale nigdy szczegolowo nie wyjasniaja swojej folozofii

--------
99% trafien. 1% rezerwy, zeby innym nie bylo przykro.
Nowe Centrum Wyszukiwania >> http://szukaj.interia.pl/

4. Data: 2001-11-20 14:43:10

Od: "BeS" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "-S-K-o-o-B-i-" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ze juz to obalili, ciagle pieprza o jakiejs energi miedzygwiezdnej
> itd, ale nigdy szczegolowo nie wyjasniaja swojej folozofii

Wiele osob sie wypowiada na ten temat, ale moze ktos by sie pofatygowal do
takiej przychodni medycyny naturalnej i porozmawial w kolejce z pacjentami.
Mysle, ze ich opinia moze byc wiarygodna i nie wydaje mi sie aby wszyscy oni
byli idiotami. Nawet jesli jest to sugestia (niech sie nazywa jak chce) ale
ludziom to pomaga - cos w tym jest.
Gdyby zamiast osmieszac bioterapeutow przyjac po mesku ich wyzwanie do
wspolnych badan
(dokumentacja medyczna wynikow ich dzialan jest systematycznie ignorowana
przez urzednikow) moze raz na zawsze wyjasnilaby sie sprawa.
Gdyby okazalo sie, ze bioterapia jako prosty i bardzo tani srodek pomocy
jest skuteczna, producenci lekow mogloby to zabolec. Kiedy nie wiadomo o co
chodzi - chodzi na pewno o pieniadze klienta ktory bedzie sam decydowal
gdzie je wydac, w aptece czy u bioterapeuty.
W takich Niemczech bioterapeuci posiadajacy sertyfikaty wspolpracuja z
lekarzami i nikt srednio inteligentny bioterapii nie okresla sciema. I jakos
funkcjonuja i gabinety medycyny naturalnej, apteki maja swoj obrot a lekarze
zatrudnienie i pacjenci sa zadowoleni.
I na koniec uzdrawianie i bioterapia nie maja nic wspolnego z filozofia.
Polecam ogladanie Discovery Channel. Mozna duzo sie dowiedziec o aktualnych
badaniach amerykanskich dotyczacych tego, co w naszym kraju kwituje sie
okresleniem "sciema". Jesli takie programy badawcze finansowane ze
spolecznych pieniedzy maja miejsce, to z pewnoscia maja swoje uzasadnienie.

5. Data: 2001-11-20 14:46:22

Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pacjentami.
> Mysle, ze ich opinia moze byc wiarygodna i nie wydaje mi sie aby

idiotami to źle powiedziane... "tonący brzytwy sie chwyta"... a
mówienie że "wszystko wyleczę jak tylko pana dotknę" JEST ściemą i to
ściemą stulecia

> [...]
> chodzi - chodzi na pewno o pieniadze klienta ktory bedzie sam
decydowal
> gdzie je wydac, w aptece czy u bioterapeuty.

A wiesz ile takie lecznie kosztuje w sumie? ile tych "wizyt" trzeba
odbyc? ile na to idzie kasy! dolicz do tego koszty późniejszego
leczenia u "normalnych" lekarzy - szczególnie zaniedbanych schorzeń i
powikłań powstałych w wyniku zwlekania...
Eeech szkoda gadać
Pozdro
Massai

6. Data: 2001-11-20 15:28:04

Od: p...@a...gda.pl (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chodzi - chodzi na pewno o pieniadze klienta ktory bedzie sam decydowal
> gdzie je wydac, w aptece czy u bioterapeuty.

No przeciez bioenergoterapeuci sami nie chca sprawdzac wynikow swojego
"leczenia". I dlatego jest to metoda alternatywna, czyli niesprawdzona. A
skutecznosc bioenergoterapii nie zostala potwierdzona do dzis.

Bioenergoterapia posluguje sie klamstwem w reklamach, twierdzac, ze "leczy"
albo "diagnozuje" choroby, poniewaz nie ma na to ani dowodu, ani poparcia w
logice i wiedzy. Dlatego wprowadza w blad pacjentow, ktorzy decyduja sami o
wydawaniu swoich pieniedzy. Czy nadal nie wiadomo, o co chodzi?

Bioenergoterapeuci nie maja prawa ani do leczenia, ani do rozpoznawania
chorob. Nie maja po prostu prawa wykonywania zawodu lekarza.

Piotr Zielinski

7. Data: 2001-11-20 15:31:06

Od: p...@a...gda.pl (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

Podobnie, jak bioenergoterapia, dziala radiestezja. Nie wiadomo jak to
dziala, ale ma dzialac i juz.

Fakt faktem, juz wiele lat temu w Stanach ogloszono wysoka nagrode (chyba
okolo 1 mln dolarow) dla rozdzkarza, ktory pokaze, ze potrafi znajdowac zyly
wodne. I co? I nic. Nagroda jest ciagle do wziecia.

Piotr Zielinski

8. Data: 2001-11-20 23:25:22

Od: r...@p...com (Robert Pyzel) szukaj wiadomości tego autora

W <9tdqbj$h00$1@pingwin.acn.pl> tako rzecze BeS

> [...]
>wydaje mi sie aby wszyscy oni byli idiotami. Nawet jesli jest to
>sugestia (niech sie nazywa jak chce) ale ludziom to pomaga - cos w
Wybacz porównanie, ale taka metoda badawcza, przypomina pytanie
bywalców baru o szkodliwość alkoholu. Przecież oni już tam sami,
dobrowolnie przyszli.

> [...]
>(dokumentacja medyczna wynikow ich dzialan jest systematycznie
>ignorowana przez urzednikow) moze raz na zawsze wyjasnilaby sie
Wyzwali kogoś, gdzie, kiedy? A powiedzieli może kto ma sfinansować taki
program badawczy? Bo pewnie to wyzwanie, to po to, żeby sobie dopisali
w życiorysie "współpracował z kliniką ......" "był z zespole badawczym
profesora ...."

> Gdyby okazalo sie, ze bioterapia jako prosty i bardzo tani
>srodek pomocy jest skuteczna, producenci lekow mogloby to zabolec.
W odróżnieniu od bioenergoterapeutów, którym by się lepiej wiodło.
[....]
> Jesli takie programy badawcze finansowane ze spolecznych
>pieniedzy maja miejsce, to z pewnoscia maja swoje uzasadnienie.
Nie zawsze z publicznych, czasem donatorzy zafascynowani NewAge itp.
wyraźnie zaznaczają na co mają być pieniążki. A jeśli jest forsa na
badania to i program i badacz się znajdzie.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

9. Data: 2001-11-24 12:16:52

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

-S-K-o-o-B-i- napisał(a) w wiadomości:
<6...@i...pl>...

> [...]

Moim sromnym zdaniem bioenergoterapeuci moga pomoc pod warunkiem,ze chory
nie rezygnuje z leczenia konwencjonalnego.Tzn.bioenergoterapeuta wspomaga
leczenie energia ktora bez watpienia posiada(mam dwoch znajomych ktorzy sie
takim leczeniem zajmuja).Ta energia ,sila i nadzieja jaka serwuja choremu
jest potrzebna przy zwalczaniu chorob.Szkoda tylko ,ze tak drogo licza sobie
za ta pomoc.

Magda.

10. Data: 2001-11-24 20:19:28

Od: -M-A-R-s-h-A-L-L- <n...@p...gdzie> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Nov 2001 13:16:52 +0100, "Mrowka" <m...@p...wp.pl>
wrote:

> [...]
>jest potrzebna przy zwalczaniu chorob.Szkoda tylko ,ze tak drogo licza sobie

a mozesz powiedziec jaka to energia
bo ja w to nie wierze,oni ciagle gadaja ze maja jakas energie
miedzygwiezdna ktoora mozna wpakowac do wody mineralniej i jak sie
czlowiek napije to bedzie zdrowy

Choroba Wilsona.
Wyprysk?
darmowa tablica ogloszen