Biopsja szpiku z mostka

1. Data: 2010-06-06 22:54:37

Temat: Biopsja szpiku z mostka
Od: Fragile Maja <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Byc moze ktos bedzie w stanie mi pomoc i rozwiac pewne watpliwosci? Poki co
mam dosc sprzeczne informacje.
Czy biopsja szpiku pobierana z mostka jest zabiegiem mniej bolesnym (chodzi
mi o natezenie bolu po zabiegu oraz czas trwania dolegliwosci bolowych),
niz ta pobierana z talerza biodrowego? Mam za soba niestety juz kilka
trepanobiopsji szpiku pobieranych z talerza biodrowego, jednak teraz lekarz
zaproponowal pobranie szpiku z mostka... Bardzo chcialabym uslyszec kilka
slow od osoby, ktora ma za soba tego rodzaju zabieg. Zdaje sobie sprawe, ze
kazdy ma inny prog bolowy, a i wiele zalezy od lekarza wykonujacego zabieg,
jednak chcialabym uslyszec jak najwiecej opinii. Moze wowczas bede miala
nieco mniej obaw i watpliwosci, ktorych teraz jest cala masa...
Bylabym bardzo wdzieczna, gdyby ktos zechcial podzielic sie ze mna tym
przykrym doswiadczeniem [od strony medycznej wszelka potrzebna mi wiedze i
informacje dot. ww biopsji posiadam, interesuje mnie tylko info od strony
pacjenta].

Z gory dziekuje i pozdrawiam :)
M.