Biorelax : nauka i odpoczynek z pomoca efektu biologicznego sprzeżenia zwrotnego

1. Data: 2000-04-09 19:07:20

Temat: Biorelax : nauka i odpoczynek z pomoca efektu biologicznego sprzeżenia zwrotnego
Od: "Janusz D.c" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Biorelax : nauka i odpoczynek z pomoca efektu biologicznego sprzeżenia
zwrotnego.
Nie wiesz co to biofeedback ? Chcesz latwo i szybko uczc sie i wypoczywac ?
Zobacz na strone http://gry.safenet.pl/relax/. Sprawdz mozliwosci swojego
umyslu !!!

1. Data: 2000-04-11 03:54:06

Od: "Marek Kuzmicki" <m...@l...um.bielawa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurde dzieki jak nie wiem co. Wyslales to na wszystkie grupy
dyskusyjne na ktorych siedze, zebym sobie to mogl przeczytac 5
razy i zebym zadnego szczegoliku nie ominal. Jeszcze raz
dzieki.

Marek

Testy RAVENA
Testy RAVENA