Biorezonans

1. Data: 2001-09-09 17:36:22

Temat: Biorezonans
Od: "Ewa" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Bardzo proszę o udzielenie mi informacji na temat biorezonansu. Podobno
pomaga np. w leczeniu nerwicoraz innych schorzeń. Co Wy na to! Na czym to
polega i czy ktoś może już się z tym osobiście zetknął i jakie są efekty.
Bardzo proszę, niech się ktoś odezwie. to dla mnie bardzo ważne!
Ewa.

2. Data: 2001-09-09 18:59:31

Temat: Re: Biorezonans
Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9ng9p6$l6f$1@news.tpi.pl>, e...@w...pl says...
> [...]
> polega i czy ktoś może już się z tym osobiście zetknął i jakie są efekty.
> Bardzo proszę, niech się ktoś odezwie. to dla mnie bardzo ważne!

No wiec sprawa jest prosta. To pic, ktory dziala na te schorzenia ktore
opisalas. Obiektywnie oczywiscie nie dziala.
Na nerwice i zaburzenie z kregu psychosomatycznych dziala wiele takich
picow.

Moze lepiej napisz co chcesz tym wyleczyc.

klucie serca
Gorczka
Łysienie plackowate - prosze o pomoc.
Roaccutan - 100% skuteczności w walce z trądzikiem ?
melatonina