Bisacodyl

1. Data: 2003-10-31 00:54:47

Temat: Bisacodyl
Od: "Dorota D." <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani, jak to jest z lekiem o nazwie Bisacodyl. Mam go w szafce zawsze na
wszelki wypadek ;-) i wzięłam wczoraj wieczorem. Przeczytałam, że dawka dla
dorosłej osoby to dwie tabletki, które zaczynają działać po około ośmiu
godzinach. Ja połknęłam je o 23, a teraz - o 1:20 - obudził mnie okropny ból
brzucha. To było niewyobrażalne. Pobiegłam do ubikacji i płakałam. Zaczęło
mnie boleć zaraz pod biustem, a kończyło tuż nad wzgórkiem łonowym,
dosłownie cała jama brzuszna, "wyżerało" mi jelita, bolało gorzej niż w
trakcie miesiączki. Dlaczego tak się stało? W skutkach ubocznych nic nie
piszą o czymś takim, a jestem pewna że to po leku, bo kiedyś już mi się to
przytrafiło, tylko że wtedy myślałam, że to grzybami się zatrułam. Ale nie.
*na szczęście wypróżnienie trochę pomogło).

D.

2. Data: 2003-10-31 06:53:56

Temat: Re: Bisacodyl
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bnsbsq$ois$...@t...icpnet.pl,
Dorota D. <p...@n...gazeta.pl>:
> [...]
> się to przytrafiło, tylko że wtedy myślałam, że to grzybami się
> zatrułam. Ale nie. *na szczęście wypróżnienie trochę pomogło).

Jak nie pisza?
Działanie niepożądane
Bóle brzucha i biegunka

Ten lek wzmaga perystaltyke dzialajac na blony sluzowe jelit. Moze 2 tabl.
to za duzo dla Ciebie? Rada: sprobuj na przyszlosc czopka glicerynowego
"zamiast".

--
Robert

3. Data: 2003-10-31 07:06:29

Od: Paweł Muszyński <p...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-31 01:54, Użytkownik Dorota D. napisał:

> [...]
> przytrafiło, tylko że wtedy myślałam, że to grzybami się zatrułam. Ale nie.
> *na szczęście wypróżnienie trochę pomogło).

Bisacodyl u był uzywana mój tata, ale ostrożni, i max. 1 tabletka.
Raz moja ciocia przeczytała że ma wziąć dwie, a że miała spore problemy
z wypróżnieniem - wzięła trzy.
I od tego czasu nigdy więcej nie wzięła.
Moja siostra jak wzięła jedną tabletke, to miała objawy takie jak Ty, i
powiedziała, że już nigdy leku zasugerowanego przez ojca nie weźmie...

--
Paweł Muszyński

4. Data: 2003-10-31 10:37:32

Od: "Anka Łazowska" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przytrafiło, tylko że wtedy myślałam, że to grzybami się zatrułam. Ale nie.
> *na szczęście wypróżnienie trochę pomogło).

Bisacodyl wzmaga perystaltyke jelit, wiec tak to niestety juz jest. Jezeli
zazylas 2 tbl. zamiast 1 to lek zadzialal na Ciebie silniej z silniejszymi
efektami ubocznymi...Nastepnbym razem zazyj cos slabszego (np. Xenna, albo
natur. Senes, ew. zjedz pare jablek), mozesz takze zastosowac czopki
glicerynowe.

Anka

powiekszone wezly chlonne
cukrzyca
Drgajaca powieka
o sposobach uzyskiwana komorek macierzystych
Logest