Biulki matujące

1. Data: 2004-07-24 15:53:45

Temat: Re: Biulki matujące
Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bam" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
news:cdtbju$5vi$1@news.onet.pl...

> Plus przesyłka.
> A dostępne są Art Deco w lepszych drogeriach, Galeria, w cenie 28-30 zł.
Dzieki Bam. W poniedzialek odwiedze GC i powesze:)
=====
annaM

1. Data: 2004-07-25 08:07:01

Od: "anpaho" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnnaM" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "anpaho" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> >
> Widzialm te aukcje:) Niemniej dziekuje bardzo:) Problem jest taki, ze
chyba
> wychodzi to drozej niz w sklepie. 31 plus kostzy przesylki troche mnei
> odstraszaja. Tym bardziej , ze zbliza sie czas letnich wyprzedazy i licze
> na ewentualny upust. Ale dziekuje:)

Masz rację, ja też poszłam do perfumerii i były w cenie 27zł. Nie rozumiem
czemu Ci ludzie licytują. Już chyba na aukcji kosztują 36zł + koszty
przesyłki.
Pzdr
Ania H

1. Data: 2004-07-25 16:53:57

Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz rację, ja też poszłam do perfumerii i były w cenie 27zł. Nie rozumiem
> czemu Ci ludzie licytują. Już chyba na aukcji kosztują 36zł + koszty
> przesyłki.

To proste:) Wszystko jest warte tyle, ile ktos chce za to zaplacic:)
======
annaM

1. Data: 2004-07-26 10:28:58

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

AnnaM wrote:

> To proste:) Wszystko jest warte tyle, ile ktos chce za to zaplacic:)
> ======
> annaM

Yhy. Wlasnie zobaczylam je na Allegro za 45 zl za sztuke.

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-07-26 14:10:42

Od: "Ewa" <e...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dermika, na pewno do kupienia na http://esentia.pl .

Bardzo dobre , ja je stale używam i cena nie taka ścinajaca z nóg - ok.
25-26 zł w sklepie .

Pozdrawiam

Ewa G.

1. Data: 2004-07-26 17:34:34

Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tib" <c...@a...pl> napisał w wiadomości
AnnaM wrote:

>Yhy. Wlasnie zobaczylam je na Allegro za 45 zl za sztuke.

Za sztuke???? czy za paczuszke z 100?
=====
annaM

1. Data: 2004-07-26 18:11:42

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

AnnaM wrote:

> Za sztuke???? czy za paczuszke z 100?
> =====
> annaM

Nnnno...mialam na mysli sztuke=opakowanie, az takiej zylki do
spekulacji, zeby jedna bibulke za 45 zl wystawic, nikt dotad nie mial ;-))

T.

1. Data: 2004-07-27 04:36:44

Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Tib" <c...@a...pl> napisal w wiadomosci
> Nnnno...mialam na mysli sztuke=opakowanie, az takiej zylki do
> spekulacji, zeby jedna bibulke za 45 zl wystawic, nikt dotad nie mial ;-))

Mnie juz w zyciu nic nie zdziwi:)
=====
annaM

1. Data: 2004-07-27 08:48:31

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Ewa:

> Bardzo dobre , ja je stale używam i cena nie taka ścinajaca z nóg - ok.
> 25-26 zł w sklepie .

Nie nazwałabym ich dobrymi. Dobre to były Clean&Clear, które z
niezrozumiałych dla mnie powodów zniknęły z rynku, a bibułki Dermiki
w moim odczuciu niewiele odbiegają skutecznością od papierowych ręczników
(szczególnie takich zielonych) dostępnych w toaletach. ;)

Saddie
--
|\ /|
,~~~>>";"<<

1. Data: 2004-07-27 09:52:40

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Lewicka napisał/a w

> Nie nazwałabym ich dobrymi. Dobre to były Clean&Clear, które z
> niezrozumiałych dla mnie powodów zniknęły z rynku

Świetne były. Ale tak już jest, że to co dobre szybko znika z
rynku :(
Dlatego wprowadziłam wersję oszczędnościową - Matujące Chusteczki
Higieniczne. Przed zastosowaniem należy je rozwarstwić. Wówczas
lepiej działają.

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

Uwaga!!!! co mam zrobić żeby piegi mi nie rosły?
Tusz do rzęs (dostaje juz kręćka:P)
[wawa] Poszukiwania
Krem nablyszczajacy..? :()
spiłowane zęby z porcelaną?