Candida albicans - pilne !

21. Data: 2002-02-27 18:01:16

Temat: Re: Candida albicans - pilne !
Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p4g4j" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
news:a5is24$f65$1@onyx.icpnet.pl...

> > > Użytkownik "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> napisał w
> wiadomości
> > > news:a5i11l$ovv$1@news.tpi.pl...
>
> ,lub nie dostalyby polskich atestów
> i zgody na taka sprzedaz.

Ha, ha, ha. W swojej pracy załatwiłem kilkanaście różnych atestów. Na
produkty spożywcze.
Mogę Ci opowiedzieć jak to wygląda. Ale na priva i pod pseudonimem:-)))
Piotr
PS
I ze zmienionym głosem
Piotr

22. Data: 2002-02-27 18:32:06

Temat: Błąd!!!
Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

OCZYWIŚCIE
nie odpowiadałem Tobie, Grzegorzu.
Ale to błąd wynikający z tego, że niektórzy nie mają pojęcia, jak należy
odpowiadać na posty:-((((
Piotr

23. Data: 2002-02-27 21:25:06

Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O ile mi wiadomo spirytusu nie sprzedaje się
> dzieciom - a wiec sa pewne ograniczenia.

No pewnie, że spirytusu nie sprzedaje się dzieciom. A takim zupełnie małym
to nic sie nie sprzedaje, bo zwykle nie potrafią jeszcze chodzić więc do
sklepu same nie dojdą, a nawet jak umieją chodzić to mogą jeszcze nie umieć
mówić, więc też nie dadzą rady kupić. Jednak zarówno spirytus, jak i
wszystko inne, w tym Herbalife a nawet denaturat jak najbardziej dorosły
(nie mylić z "rozsądny") rodzic moze kupić bez problemu i podać swojemu
dziecku. Wiec nie widze zwiazku miedzy tym co ma atesty i mozna kupic w
sklepie gdy się wejdzie w dorosły wiek, a tym co należy podawać dziecku, tak
choremu jak zdrowemu.

Dla Marcina - co do grzybicy, po pierwsze eliminacja z jedzenia tego co żywi
grzyby czyli cukrów, po drugie odtworzenie naturalnej flory bakteryjnej,
ktora powinna dać sobie radę z grzybami czyli pałeczki kwasu mlekowego.
Lekarz nie zalecił tych dwóch rzeczy?

Pozdrawiam, Iza

24. Data: 2002-02-27 21:25:19

Od: "druid" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak pozatym powiedz czego nie krytykujesz .Osoby twojego pokroju zauważyłem
że negują wszystko o czym tak naprawde nie wiedzą wiele .Najłatwiej o
krytyke ale fakty są po mojej stronie .Natomiast ty masz opinie którą zawsze
można zmienić .Pozdrawiam nara
Użytkownik siwa <s...@v...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@1...110.120.9...

25. Data: 2002-02-27 21:43:34

Od: siwa <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"druid" <m...@o...pl> wrote in news:a5jiqm$h6d$1@news.tpi.pl:

> Tak pozatym powiedz czego nie krytykujesz .

Nie krytykuję jak się ktoś chce odchudzać. Może Herbalifem, albo
czymkolwiek. Chociaż moim zdaniem najskuteczniejsza jest dieta NŻT.
Nie wcinam się w wątki o Herbalife, bo mnie to nie obchodzi kompletnie.
Natomiast polecanie takich produktów dziecku choremu na kandydozę uważam za
(delikatnie mówiąc) lekkomyślne.

> Najłatwiej o krytyke ale fakty są po mojej stronie .Natomiast ty masz
> opinie którą zawsze można zmienić.

Pewno, tylko krowa nie zmienia zdania...

siwa

26. Data: 2002-03-06 20:31:31

Od: "druid" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik druid <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a5jiqm$h6d$...@n...tpi.pl...
> [...]
> że negują wszystko o czym tak naprawde nie wiedzą wiele .Najłatwiej o
> krytyke ale fakty są po mojej stronie .Natomiast ty masz opinie którą

To normalne że boimy się czegoś czego nie znamy .Co potwirdzają twoje
wypowiedzi.
Nara druid

27. Data: 2002-03-17 02:59:12

Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W jaki sposób odżywiać dziecko przy grzybiczym zapaleniu przewodu
> pokarmowego ?
>
> Za odpowiedź dziękuję....

Tutaj sporo informacji w wątku Autyzm

http://dzieci.org.pl/ogloszenia/