Bladosć - co zrobić?

1. Data: 2003-02-15 23:17:51

Temat: Bladosć - co zrobić?
Od: "Gabriel" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od lat jestem blady, śmieją się że nie będzie wiadomo czy umarłem czy spię
:D
Mam pytanie co zrobić aby kolor cery poprawić, czasem sie zdarza ze wygladm
normalnie :)
Jakie witaminy mają wpływ na kolor?

2. Data: 2003-02-15 23:37:55

Temat: Re: Bladosć - co zrobić?
Od: "hmmm" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bierz betakaroten jedną tabletkę dziennie. po miesiącu pójdź na solarium.
tylko na parę minut. betakaroten poprawia koloryt skóry a przy opalaniu
działa jak filtr tyle, że od wewnątrz. po takim krótkim seansie na solarium
bierz betakaroten jeszcze przez miesiąc i wpadaj do solarium co 2 tygodnie.
skóra nie tylko nabierze ładnego kolorytu ale też poprawi się jej stan -
znikną albo przynajmniej zmniejszą się jakieś niedoskonałości trądzikowe...

3. Data: 2003-02-15 23:52:23

Temat: Odp: Bladosć - co zrobić?
Od: "Karolina" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a przy tym jesc duzo marchewki :)
--

pozdr
Karolina

4. Data: 2003-02-15 23:55:50

Od: "hmmm" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

co za dużo to niezdrowo. można przegiąć w drugą stronę i zamiast złotego
odcienia skóry dorobić się pięknego pomarańczu...

5. Data: 2003-02-16 00:43:30

Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :D
> Mam pytanie co zrobić aby kolor cery poprawić, czasem sie zdarza ze

Lepiej białym niż fioletowo-różowym być :)
A poważnie nie pozostaje ci nic innego jak żarcie marchewki, chodzenie do
solarium oraz ożenek z jakąś mulatką, aby zapewnić godne życie dzieciom :)

pozdrawiam
Adam

=
www.gsm.boo.pl

6. Data: 2003-02-16 10:55:11

Od: Yellow_Peril <yellow_peril@tnij_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <b2mhr8$6uo$1@atlantis.news.tpi.pl>, g...@w...pl
napisał(a)...
> [...]
> :D
> Mam pytanie co zrobić aby kolor cery poprawić, czasem sie zdarza ze wygladm

I tak przy okazji zrób sobie morfologię krwi.

--
Yellow Peril
Nigdy złej woli nie przypisuj tego, co znacznie łatwiej wytłumaczyć

nerwica lekowa + problemy z lorafen'em, pomocy !
katar
Rak sromu?
ALAT i ASPT
Anticol