Blagam pomocy!!!

1. Data: 2001-02-21 17:22:52

Temat: Blagam pomocy!!!
Od: "Altheea" <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiem, ze to nieetyczne, ale jestem zdesperowana.
moj przyszly maz przy "pomocy zyczliwego przyjaciela" stracil prace i w tym
momencie stoimy na granicy bankructwa. sytuacje da sie jeszcze uratowac, bo
nie odebral wypowiedzenia, ale musi miec zwolnienie lekarskie (najlepiec od
ubieglego poniedzielku jesli sie da). to jedyna szansa, zebysmy sie w
przeciagu chwili nie znalezli na bruku. czy ktos moze wystawic zwolnienie?
prosze tez o podanie ceny.
jesli znajdzie sie ktos chetny albo wie jak i gdzie tego mozna dokonac, to
prosze o wiadomosc na priva. bede bardzo zobowiazana i wdzieczna.

pozdrawiam,
Altheea