Błagam - pomóżcie

1. Data: 2005-05-24 07:30:17

Temat: Błagam - pomóżcie
Od: "Romek" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bałagam pomóżcie. Dzisiaj jestem zapisany do specjalisty bo strasznie bolo mnie
ucho. Czuje klucie wewnatrz. Boje sie tego co mi lekarz powie. Mozecie mnie
wesprzec. Martwi mnie ta malzowina, tak jakby tlusta byla...

;(

2. Data: 2005-05-24 07:44:41

Temat: Re: Błagam - pomóżcie
Od: anatomik <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Romek napisał(a):
> [...]
> ucho. Czuje klucie wewnatrz. Boje sie tego co mi lekarz powie. Mozecie mnie
> wesprzec. Martwi mnie ta malzowina, tak jakby tlusta byla...

A cos ci z tego ucha wycieka?

3. Data: 2005-05-24 07:51:16

Od: r...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> A cos ci z tego ucha wycieka?

Małzowina po dotknieciu od wewnatrz jest cala tlusta, wiec chyba wycieka.. W tej
chwili boli juz troche mniej..

Boję sie..

Taki bol moze sie pojawic na przyklad w przeciagu, ale sam potem mija, jezeli
zlikwiduje sie przeciag.

;(

4. Data: 2005-05-24 07:56:16

Od: anatomik <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@v...pl napisał(a):

> [...]
>
> Boję sie..
>
> Taki bol moze sie pojawic na przyklad w przeciagu, ale sam potem mija, jezeli

Pewnie masz wysiekowe zapalenie ucha - dostaniesz antybiotyk i
przejdzie.... nie ma sie czym martwic.
pozdro

5. Data: 2005-05-24 08:00:38

Od: anatomik <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

anatomik napisał(a):

> Pewnie masz wysiekowe zapalenie ucha - dostaniesz antybiotyk i
> przejdzie.... nie ma sie czym martwic.
> pozdro

Olej rycynowy
krople do oczu - alergia