Olej rycynowy

1. Data: 2005-05-24 06:26:26

Temat: Olej rycynowy
Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Mam takie pytanie czy olej rycynowy albo takie coś jak Forlaxs można używać
przez dłuższy czas ?
Chodzi mi o to żeby nie rozleniwić jelit , a na ulotkach nie mogę znaleźć
żadnej takiej informacji.
Jeśli ktoś wie to bardzo proszę o odpowiedź .
Z góry dziękuję
Pozdrawiam
Dorota

2. Data: 2005-05-24 11:18:39

Temat: Re: Olej rycynowy
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 24 May 2005 08:26:26 +0200, Dorota wrote:

> Witam !
> Mam takie pytanie czy olej rycynowy albo takie coś jak Forlaxs można używać
> przez dłuższy czas ?

Nie powinnosie.

> Chodzi mi o to żeby nie rozleniwić jelit , a na ulotkach nie mogę znaleźć
> żadnej takiej informacji.

Raczej powinna się tam znaleźć.

Na przewlekłe zaparcia (bez innej istotnej przyczyny) to raczej zmiana
diety i większa aktywność fizyczna, niż leki.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

3. Data: 2005-05-24 12:58:58

Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Na przewlekłe zaparcia (bez innej istotnej przyczyny) to raczej zmiana
> diety i większa aktywność fizyczna, niż leki.

Bardzo dziękuję za odpowiedź.
Chodzi o 5 letnie dziecko . Zaparcia są raczej na podłożu psychicznym (
obawa przed bólem).
Gastrolog zalecił 3razy dziennie Forlax i co 3 dni lewatywę.Nie chce tak
katować dziecka i pomyślałam że może co 2 albo 3dni dać mu ten ojej rycynowy
lub Forlaks przez pewien czas. Może to że jak sie przyzwyczai że stolec jest
miękki tom zacznie częściej robić( potrafi się niezałatwiać do 9 dni ).
Nie wiem co o tym sądzić.
Dorota

4. Data: 2005-05-24 13:23:32

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 24 May 2005 14:58:58 +0200, Dorota wrote:

> Bardzo dziękuję za odpowiedź.
> Chodzi o 5 letnie dziecko . Zaparcia są raczej na podłożu psychicznym (
> obawa przed bólem).

A to co innego. Nie napisałaś, że chodzi o dziecko, a ja nie byłem
wystarczająco czujny. W ciemno napisałem jakby sprawa dotyczyła
dorosłego, latami przyjmującego leki przeczyszczające.

Nie znam się na dzieciach. Być może w tym wypadku trzeba postępować
właśnie tak.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

krople do oczu - alergia