Blat kuchenny

1. Data: 2005-03-06 22:43:35

Temat: Blat kuchenny
Od: "pawel" <pawel.h@_usuń_to_chello.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Szafki kuchenne mają głębokość 55cm. Rura odpływowa za szafkami=5cm (+
ok.1cm luzu). a więc łącznie ok.61cm...

Chciałbym, aby blat wystawał ok 1cm poza krawędź szafek, a więc przy
standardowej głębokości blatu (60cm) zabrakinie ok 2cm...czy można zatem
"szparę" powstałą za szafkami przysłonić listwą przyblatową, czy pozostaje
rozglądac się za szerszym niż standardowym (i 2x droższym) blatem??
Czy ktoś miał podobny problem - jak to rozwiązac?

2. Data: 2005-03-06 23:03:34

Temat: Re: Blat kuchenny
Od: Bartek <b...@p...wywal.to.fm> szukaj wiadomości tego autora

pawel napisał:

> Witam
> Szafki kuchenne mają głębokość 55cm. Rura odpływowa za
> szafkami=5cm (+ ok.1cm luzu). a więc łącznie ok.61cm...

Zorientuj się, czy aby czasami szafki nie stojš na wysokich nóżkach -
zazwyczaj tak jest. Wtedy jest szansa, że uda się rurę "schować",
przynajmniej w częœci, pod szafkę.

> [...]
> przyblatową, czy pozostaje rozglądac się za szerszym niż
> standardowym (i 2x droższym) blatem?? Czy ktoś miał podobny

Ja mam podobnš konfigurację (szafki 55 cm, rura za nimi, blat 60 cm
wystaje na 1.5 cm) i ok. 1 cm przerwy pomiędzy blatem a œcianš
przykryte listwš. I nie ma problemu. Z większš przerwš jednak może być
problem, gdyż sama listwa (przynajmniej ta moja) ma tylko ok. 3 cm
szerokoœci, a musi być jeszcze miejsce na jej przykręcenie do blatu.

Bartek

3. Data: 2005-03-06 23:05:47

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawel" <pawel.h@_usuń_to_chello.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rozglądac się za szerszym niż standardowym (i 2x droższym) blatem??
> Czy ktoś miał podobny problem - jak to rozwiązac?

rura odpływowa jest zazwyczaj za szafką zlewozmywakową, a ta nie ma "tyłu"
( przynajmniej ja się z takimi spotkałam) więc rura spokojnie trochę wchodzi
w szafkę. Chyba że myślisz o odpływie ze zmywarki...

Dodo

4. Data: 2005-03-07 07:33:01

Od: "Pawelcio" <pawelcioh+wytnij to+@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wchodzi
> w szafkę. Chyba że myślisz o odpływie ze zmywarki...

Między zlewozmywakiem a punktem odpływu sa trzy szafki, w tym m.in.
piekarnik.

5. Data: 2005-03-07 07:41:41

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

pawel napisał(a):

> [...]
> rozglądac się za szerszym niż standardowym (i 2x droższym) blatem??
> Czy ktoś miał podobny problem - jak to rozwiązac?

Szersze blaty nie są aż tak koszmarnie drogie, ale za to trudniej
dostępne. Rozwiązania, przy standardowej szerokości blatu widzę dwa:

1. Wpuścić rurę w głębkokość szafki, która nie ma pleców.

2. Wpuścić rurę w grubość ściany.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

6. Data: 2005-03-07 07:44:57

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawelcio" <pawelcioh+wytnij to+@tlen.pl> napisał w wiadomości
> wchodzi

> Między zlewozmywakiem a punktem odpływu sa trzy szafki, w tym m.in.
> piekarnik.

to zmienia postać rzeczy,
czy robisz remont czy tylko meble kupujesz?? Bo może da się rurę trochę w
ścianie schować (ale to tylko przy większym remoncie)

dodo

7. Data: 2005-03-07 07:45:05

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

pawel napisał(a):

> [...]
> Czy ktoś miał podobny problem - jak to rozwiązac?

Szersze blaty nie są aż tak koszmarnie drogie, ale za to trudniej
dostępne. Rozwiązania, przy standardowej szerokości blatu są dwa:

1. Wpuścić rurę w głębkokość szafki, która nie ma pleców.

2. Wpuścić rurę w grubość ściany ( raptem 2-3 cm = grubość tynku )

8. Data: 2005-03-07 08:21:08

Od: "Krzysztof" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawel" <pawel.h@_usuń_to_chello.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Szafki kuchenne mają głębokość 55cm. Rura odpływowa za szafkami=5cm (+
> ok.1cm luzu). a więc łącznie ok.61cm...

A może wymienić rurę na taką o średnicy 32 mm. i wszystko będzie pasować.
Krzysiek

9. Data: 2005-03-07 08:33:43

Od: "Pawelcio" <pawelcioh+wytnij to+@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może wymienić rurę na taką o średnicy 32 mm. i wszystko będzie pasować.
> Krzysiek

Tak by było najlepiej, jednak czy rura 32cm nie będzie za wąska ?

10. Data: 2005-03-07 08:37:30

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawelcio napisał(a):

> Tak by było najlepiej, jednak czy rura 32cm nie będzie za wąska ?
^^^^^^^^^

Zdecydowanie nie :)

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html

wykładziny dywanowe
Zaluzje antywlamaniowe
Pralka Whirlpool AWM 249/1000 - nie wiruje
Pralka AEG 1046 EL - nowy zakup
Grzyb na scianach.........