Blizny

1. Data: 2002-01-06 21:05:47

Temat: Blizny
Od: "w_janus" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś by mi mógł polecić jakiegoś bardzo dobrego
chirurga plast. zajmującego się bliznami na twarzy. ( najlepiej w
Krakowie ).

Z góry dzięki za odpowiedź

2. Data: 2002-01-06 22:00:40

Temat: Re: Blizny
Od: Cezar Cichocki <c...@g...cs.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

VTAM!

w_janus <w...@p...onet.pl> wrote:
> Czy ktoś by mi mógł polecić jakiegoś bardzo dobrego
> chirurga plast. zajmującego się bliznami na twarzy. ( najlepiej w
> Krakowie ).

Hej, 5 stycznia o 17:00 pisales ze przeciales luk brwiowy - jak sadze
Twoja rana zapewne jeszcze sie nie zabliznila (chyba ze jestes mutantem
z filmu X-Man ;) , wszak minely dopiero 24 godziny). Nie zaczynaj od
chirurga plastycznego bo stracisz majatek! (Kasa Chorych Ci nie odda).
Idz do "normalnego" chirurga, nawet prywatnie i popros o konsultacje.
Szanujacy sie lekarz bezplatnie oszacuje naklad pracy i koszta zabiegu
(w sensie: szycia i dalszego leczenia). Po PRAWIDLOWYM zszyciu rany i
jej zagojeniu (ALE DOPIERO PO ZAGOJENIU!) mozesz uzyc np CONTRATUBEX
albo CEPAN, pisalismy o tym z AC w poprzednim watku.

> Z góry dzięki za odpowiedź

p.s. Wlasnie sie zreflektowalem: jezeli jestes np prezenterem
telewizyjnym albo modelem i generalnie rzecz ujmujac zarabiasz na zycie
aparycja to zeczywiscie lepiej bedzie jesli zajrzysz do chirurga
plastycznego + skorzystasz z pomocy ludzi od visage.

--
cezar
CYBER Service

3. Data: 2002-01-08 08:08:18

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"w_janus" <w...@p...onet.pl> wrote in news:a1ae87$26c$1@news.tpi.pl:

> Czy ktoś by mi mógł polecić jakiegoś bardzo dobrego
> chirurga plast. zajmującego się bliznami na twarzy. ( najlepiej w
> Krakowie ).

Ja bym polecił prof. Bartnickiego, zrobił sobie prywatną klinikę na rogu
Nowowiejskiej i Kazimierza W., przynajmniej skonsultować.

Krzysiek, FEBP
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

Re: co za cholerstwo ?
Medycyna niekonwencjonalna - chromoterapia
pękający język
Ból kręgosłupa
Cukier ?