Bluszcz na garażu

1. Data: 2000-09-11 16:26:13

Temat: Bluszcz na garażu
Od: "Andrzej" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o porade.Chciałbym wokol garazu posadzic cos pnacego.Garaz jest duzy
i otynkowany tzw.barankiem.Tak wiec wydaje sie,ze podloze dobre dla roslin
pnacych.Moze ktos ma juz doswiadczenia z podobnymi roslinkami.Zalezy mi aby
bylo to cos ladnego,odpornego na mrozy (mieszkam w woj.pomorskim) i w miare
szybko rosnace.Prosze o jakiekolwiek sugestie.Pozdrawiam.Andrzej

2. Data: 2000-09-12 20:11:46

Temat: Re: Bluszcz na garażu
Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej" <a...@p...wp.pl> wrote in message news:8pj104$17c$1@news.tpi.pl...
> [...]
> bylo to cos ladnego,odpornego na mrozy (mieszkam w woj.pomorskim) i w miare
> szybko rosnace.Prosze o jakiekolwiek sugestie.Pozdrawiam.Andrzej

Polecam winobluszcz trójklapowy (Parthenocissus tricuspidata ).
Szybko rośnie , odporny , okrywa bez problemu duże powierzchnie ścian.
Pozdro ,
--
Kronopio
ICQ 82543201

3. Data: 2000-09-13 06:02:11

Od: "Basia" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Winobluszcz trojklapowy Veitchi - tylko nie kupuj nieszczepionego chociaz
jes tanszy - szczepiony jest duzo odporniejszy na niska temperature

gdzie kupic drzewka owocowe w W-wie
magnolia parasolowaa
Skierniwickie Święto Kwiatów
ciecie paproci