Paciorecznik

1. Data: 2000-09-11 18:25:29

Temat: Paciorecznik
Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam to pierwszy rok. Ma to ladne nasiona. Czy z nasion latwo to
rozmnozyc? - tzn. trzymac nasiona do wiosny czy zrobic z nich zonie
korale?
--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

2. Data: 2000-09-15 06:17:17

Temat: Re: Paciorecznik
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Koterba" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Mam to pierwszy rok. Ma to ladne nasiona. Czy z nasion latwo to
> rozmnozyc? - tzn. trzymac nasiona do wiosny czy zrobic z nich zonie
> korale?

Zrób korale. Rezultat pewniejszy :-). Paciorecznik (Canna) łatwo rozmnaża
się z tego co wykopiesz po pierwszych przymrozkach.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Logitech Cordless Desktop iTouch? Za darmo ?!? http://konkurs.rubikon.pl

3. Data: 2000-09-15 10:08:25

Temat: Odp: Paciorecznik
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@g...pl...
> Mam to pierwszy rok. Ma to ladne nasiona. Czy z nasion latwo to
> rozmnozyc? - tzn. trzymac nasiona do wiosny czy zrobic z nich zonie
> korale?

Proponuję korale - głowy nie dam, ale z nasion otrzymasz najprawdopodobniej
rośliny o drobnych kwiatach. Można nasiona wykorzystać również jako ściółkę
do doniczek 0 wygląda super - ale dopiero po roku, w przeciwnym razie
kiełkują :(

Pozdrawiam, Basia.

Bluszcz na garażu
gdzie kupic drzewka owocowe w W-wie