piła spalinowa

1. Data: 2000-09-11 18:59:29

Temat: piła spalinowa
Od: "Rob" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie , czy piły łańcuchowe o mocy 1400Wat wystarczy do cięcia drewna
na kominek? czy lepiej kupić spalinową? A może ktoś ma do odsprzedania
takową.
Pozdrawiam.
r...@p...onet.pl

2. Data: 2000-09-12 07:53:03

Temat: Re: piła spalinowa
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rob wrote:

> Mam pytanie , czy piły łańcuchowe o mocy 1400Wat wystarczy do cięcia drewna
> na kominek? czy lepiej kupić spalinową? A może ktoś ma do odsprzedania
> takową.

A rabac siekierka nie laska? Takie maly robal jak robal moze, a inni nie?

Pozdrawiam,
robal.

3. Data: 2000-09-14 23:10:40

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A rabac siekierka nie laska? Takie maly robal jak robal moze, a inni nie?

Ach, te kobiety z miasta:-),
nie widza, ze siekiera rabie to, co wczesniej pociela pila.
:-)
Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Wygraj bezprzewodowa klawiature i mysz! http://konkurs.rubikon.pl

4. Data: 2000-09-15 07:05:56

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote:

> Ach, te kobiety z miasta:-),

Ta kobieta z miasta spedzila duuuuuuzo czasu na wsi u kogos, kto nigdy nawet
nie jezdzil do miast na pare dni i jakos ten ktos bez pily, z sama siekiera
sobie dwal dobrze rade (do tego majac tylko jedna reke sprawna). Widac jednak
Ci wspolczesni mezczyzni bez pily ani rusz :)))))))))))))))) (mam zostawic
wolne miejsce na wypowiedz nt feminizmu?)

> nie widza, ze siekiera rabie to, co wczesniej pociela pila.

HIhihihi..... Moj misiek sie wzial pila za drzewo, ja siekiera i .... zanim
pila zapalila (spalinowa) to ja juz stosik przygotowalam :)
A drwale to niby wszyscy nadal pila zcinaja drzewa? Pewien stary goral na
jakichs zawodach zcial pare drzew siekiera w czasie, gdy mlodzi-gnewni
"pilowicze" nawet z jednym sobie nie zdazyli poradzic :)

Pozdrawiam,
robal-niemiastowy.

5. Data: 2000-09-15 07:28:46

Od: "Joanna Bałuszek" <J...@C...Pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
wystarczy. ja mam taka elektryczna i uzywam jej jak na razie bez problemu
(scielam nia juz 3 drzewa do zera i troche grubych galezi). jest zupelnie
wystarczajaca.
pozdrawiam
aska

6. Data: 2000-09-15 10:01:00

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jednak
> Ci wspolczesni mezczyzni bez pily ani rusz :))))))))))))))))

Moze nawet korzystali z pily, ale recznej. Bardzo przydatne narzedzie na
dzialce.
Ma palak za który moga uchwycic dwie osoby i kazda ciagnie w swoja strone.
Mnie uczono, aby nigdy nie pchac tylko ciagnac. Dziala swietnie

(...)

> Pozdrawiam,
> robal-niemiastowy.

Pozdrawiam Krystyna :-))

7. Data: 2000-09-15 18:44:29

Od: "Krzysiek" <k...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak 1400 Wat wystarczy - chyba że to duuuuży kominek ;).

8. Data: 2000-09-15 21:31:47

Od: Tomasz Rosiak <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysiek" <k...@a...net.pl> napisał / wrote:

> Tak 1400 Wat wystarczy - chyba że to duuuuży kominek ;).
>

> Użytkownik "Rob" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> drewna
konarów w starszych drzewach

9. Data: 2000-09-16 04:32:28

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Moze nawet korzystali z pily, ale recznej. Bardzo przydatne narzedzie na
> dzialce.
> Ma palak za który moga uchwycic dwie osoby i kazda ciagnie w swoja strone.

Ale chyba nie jednocześnie :-)
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Logitech Cordless Desktop iTouch? Za darmo ?!? http://konkurs.rubikon.pl

10. Data: 2000-09-18 08:20:37

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

krycha wrote:

> Moze nawet korzystali z pily, ale recznej. Bardzo przydatne narzedzie na
> dzialce.

Jasne, ale jednak z siekiera to wieksza przyjemnosc (i somsiada mozna pogonic,
jak sie narazi, a z pila to tak glupio).

> Ma palak za który moga uchwycic dwie osoby i kazda ciagnie w swoja strone.
> Mnie uczono, aby nigdy nie pchac tylko ciagnac. Dziala swietnie

Zawsze mi sie marzylo zkims tak popilowac.... :)

Pozdrawiam,
robal.

Paciorecznik
Bluszcz na garażu