Blyski w oczach

1. Data: 2003-01-06 10:09:19

Temat: Blyski w oczach
Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Gdy zamkne oczy i je naprezam i ruszam galkami to widze, przez ulamek sekundy,
jasne blyski w obu oczach. Cos jakby sredrne szpilki. W pomieszczeniu musi byc
wtedy ciemno. Co to moze byc?
ret

2. Data: 2003-01-06 11:30:43

Temat: Re: Blyski w oczach
Od: "Robert Lemieszewski" <l...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Idź do okulisty jak masz jakieś watpliwości, błyski mogą nawet świadczyć o
uszkodzeniu siatkówki.

3. Data: 2003-01-06 11:36:19

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Idź do okulisty jak masz jakieś watpliwości, błyski mogą nawet świadczyć o
> uszkodzeniu siatkówki.

Ale to jest w dwoch oczach na raz. Przy mocnym naprezaniu galek.
ret

4. Data: 2003-01-06 12:35:28

Od: "Robert Lemieszewski" <l...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale to jest w dwoch oczach na raz. Przy mocnym naprezaniu galek.
> ret
U mnie wie widać ,może za mało naprężam

5. Data: 2003-01-06 14:38:27

Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<r...@p...onet.pl> wrote in message

> Ale to jest w dwoch oczach na raz. Przy mocnym naprezaniu galek.
> ret

Moze cos z cisnieniem w galkach, warto sie przejsc do okulisty - jak bedzie
oki polecam rezonans odcinka szyjnego kregoslupa - byc moze jest ucisk lub
niedokrwienie, nie zebym byl lekarzem, ale moja matula miewa blyski w oku
(polaczone z bolami glowy), i to jest wlasnie przyczyna.
A tak w ogole, jako ze pisze poraz pierwszy na grupe, pozdrawiam
grupowiczow.
/p

6. Data: 2003-01-06 14:52:13

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przesadzasz. Kazdy cos takiego widzi. Moze autor zle opisal :)

--

\/\/ I S E |\/| A N
Kto drogi skraca

7. Data: 2003-01-06 19:32:57

Od: "casus" <c...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sekundy,
> jasne blyski w obu oczach. Cos jakby sredrne szpilki. W pomieszczeniu musi

Blyski w oczach w wiekszosci przypadkow swiadcza o pociaganiu siatkowki,
zwlaszcza prze mocnych zaciskaniach oczu lub szybkich poruszaniach galka
oczna. Ponadto moga swiadczyc o niedokrwieniu siatkowki lub poczatkowym jej
odwarstwianiu. Niekiedy moga byc objawem ataku jaskry waskiego kata.
Sadzac po opisie to chyba sam sobie wywolujesz takie pociaganie siatkowki.
Ale oczywisci przejdz sie do okulisty i daj sie zbadac.
casus

8. Data: 2003-01-06 21:58:59

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Blyski w oczach w wiekszosci przypadkow swiadcza o pociaganiu siatkowki,
> zwlaszcza prze mocnych zaciskaniach oczu lub szybkich poruszaniach galka
> oczna.
Wlasnie tak. Od dluzszego czasu w nocy zaciskam oczy. Byski w obu oczach
pojawily sie przy zaciskaniu oczu i poruszaniu galkami. Bylem u okulisty. Badal
dno oka, cisnienie i wszystko jest ok. Musze dodac, ze od miesiaca mam szumy
uszne. Moze to jest jakos powiazane?
ret

9. Data: 2003-01-06 22:02:25

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Chcialem dodac, ze blyski znikly w jakas godzine po przebudzeniu rano i nie
widze ich caly dzien (nie byly one zreszta przedtem caly czas, tylko przy
zaciskaniu oczu i poruszaniu galek). Jak tego uniknac? Czy to moze byc zwiazane
ze stresem?
ret

10. Data: 2003-01-06 23:36:51

Od: "casus" <c...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> widze ich caly dzien (nie byly one zreszta przedtem caly czas, tylko przy
> zaciskaniu oczu i poruszaniu galek). Jak tego uniknac? Czy to moze byc

Moze. I moze tez z naglej zmiany cisnienia - np po gwaltownym wstawaniu

casus

nerwica zoladka
pytanie o stone internetowa
przygotowanie do ojcorzyństwa :-)